دانلود برنامه آموزشی Busy Shapes [اپلیکیشن رایگان هفته]

اپل برنامه آموزشی Busy Shapes را به عنوان اپلیکیشن برتر هفته انتخاب کرده است و تا پنجشنبه پیش‌رو می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.این اپلیکیشن در اصل 3 دلار قیمت دارد و دارای امتیاز 3.5 در آیتونز است.

Busy Shapes یک برنامه آموزشی برای کودکان است که آن‌ها را با تطابق اشکال و رنگ‌ها از طریق پازل آشنا می‌کند. این برنامه برای کودکان زیر 5 سال طراحی شده است و محیط آن و همچنین موسیقی متن و مراحل، به فرزندان شما انگیزه برای ادامه می‌دهد.

برخی از افتخارات Busy Shapes :

  • حضور در لیست بهترین‌های اپ استور در سال 2014
  • انتخاب شده به عنوان برترین اپلیکیشن جدید
  • توصیه شده توسط Good App Guide
  • انتخاب والدین در سال 2014
  • و ….

ایده این برنامه از آثار ژان پیاژه، روان‌شناس معروف سوئیسی گرفته شده است که به خاطر فعالیت‌هایش در روان‌شناسی رشد در دنیا شهرت دارد. کنترل برنامه نیز مناسب با کودکان طراحی شده، شاید کودکان در سنین پایین با صفحه نمایش لمسی نتوانند خوب کار کنند و گاهی در جابجایی اشیاء در برنامه دستشان از صفحه نمایش جدا شود اما برنامه در این حالت نیز انگشت را روی صفحه در نظر می‌گیرد.

این برنامه دارای هوش مصنوعی است. به طور مثال مدت زمان لازم برای هر کودک را جهت تکمیل مرحله در نظر می‌گیرد و سختی و آسانی مراحل را تنظیم می‌کند.

Busy Shapes با تمامی آیفون، آیپد و آیپادهای دارای iOS 7 و بالاتر سازگار است که می‌توانید آن را از این لینک دریافت نمایید. همچنین گیم پلی بازی در ادامه قرار داده شده است.