دانلود بازی فوق العاده True Skate برای آیفون و آیپد – پیشنهاد ویژه اپل اپس

آپدیت به ورژن 1.3.26

True Skate نزدیک به 2.5 سال است که برای سیستم عامل های موبایل منتشر شده است این بازی آنقدر زیبا میباشد که پس از این همه زمان هنوز کاربران معتاد این بازی میباشند، خوب استودیو TRUE AXIS PTY هم کاربران خود را مأیوس نمیکند و همیشه بازی را آپدیت میکند تا مراحل جدید به آن اضافه شود.

در True Skate بازیکن تخته اسکیت را با دو انگشت خود کنترل میکند و هر حرکت کوچکی که با انگشتان خود انجام دهید آن اسکیت هم برای شما کاری میکند. البته نگران نباشید با اینکه این بازی بسیار سخت میباشد ولی راهنمای بازی تازه کاران را بسیار راهنمایی میکند و پس از چند وقت به یک حرفه ای در اسکیت سواری تبدیل میشوید.

این بازی مانند Touchgrind BMX میباشد البته به جای دوچرخه شما باید تخته اسکیت را کنترل کنید. اگر شما تا به حال بازی های Touchgrind یا Skater Nation را بازی کرده باشید خواهید فهمید که True Skate واقعا یک بازی کامل و اعتیاد آور میباشد. شما در سر راه خود با موانع مختلفی برخواهید خورد و کار شما این میباشد که فقط خودتان را به کشتن ندهید! همچنین در بازی شما باید حرکات حرفه ای انجام دهید تا امتیاز بیشتری دریافت کنید.

* بهترین بازی در 80 کشور جهان! *

◆ ویژگی های True Skate :

• کنترلی واقعی که به شما تجربه ای متفاوت از بازی کردن میدهد.

• تکان دادن انگشتان خود بر روی اسکیت بورد و دیدن عکس العملی که آن از خود نشان میدهد.

• انگشت خود را برروی زمین بکشید تا شتاب بگیرید.

• دارای موانع مختلف کر برروی آنها میتوانید حرکات مختلفی را بزنید.

• گرافیکی فوق العاده

• چالش کشیدن کاربران

• دارای لیدربورد جهانی

ما این بازی را هم بر روی آیپد و هم بر روی آیفون نصب کرده ایم ولی بازی کردن در آیپد چیز دیگری بود زیرا اسکیت بزرگتر هیجان بیشتری هم دارد.

بازی های اسکیت سواری پتانسیل بالای در جذب مخاطبان دارد و بازی True Skate بهترین در این سبک میباشد. این بازی به قیمت  از استودیو  برای آیفون و آیپد منتشر شده است این بازی از گرافیک و گیم پلی فوق العاده ای برخوردار است و پیشنهاد ویژه میکنم که آن را از دست ندهید. این بازی به قیمت 1.99$ در اپ استور منتشر شده است و شما به راحتی میتوانید آن را از اپل اپس به صورت رایگان دانلود کنید.