دانلود بازی redsurvivor برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 1.0.5

redsurvivor یک بازی ساده می‌باشد که در آن پازل هایی وجود دارد که می‌تواند ذهن شما را منفجر کند! شما در این بازی باید از استراتژی های خوب استفاده کنید تا بتوانید پازل ها را حل کنید و از آن مکان فرار کنید.

داستان بازی در مورد شنل قرمزی‌ای می‌باشد که یک گرگ بد و بزرگ را در جنگل بر میخورد. حال شما باید به او کمک کنید تا بتواند هرچه سریعتر از جنگل فرار کند ولی این به همین راحتی ها هم نمی‌باشد و شما باید از تمام توانایی های ذهنی خود استفاده کنید تا بتوانید مراحل بازی را رد کنید.

◆ ویژگی های redsurvivor :

 • پازل های چالش بر انگیز و پیچیده: اگر شما می‌خواهید در همه مراحل بدون هیچ صدمه ای به کابین برسید باید بهترین راه فرار را انتخاب کنید.

 • هیولا های افسانه ای: شما در این بازی چندین نوع موجود مختلف خواهید دید که هر کدام از آنها از ویژگی ها و تاکتیک های متفاوتی برخوردارند.

 • پر از موانع مختلف: موانعی که در بازی موجود می‌باشد برای این است که به شما در مقابل هیولا ها کمک کند ولی در بعضی از مواقع برای شما هم مشکل ساز خواهد شد. این بستگی به شما دارد که با زیرکی فرار کنید و یا با شجاعت با آنها بجنگید.

یکی از خوبی های redsurvivor این می‌باشد که شما نیازی به خرید درون برنامه نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید تمام مراحل را با به چالش کشیدن ذهن خود رد کنید. این بازی از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است همچنین گرافیک و محیط بازی بسیار زیبا و گیرا می‌باشد. redsurvivor از استودیو Nanjing Sunsite Advertising Co به قیمت $0.99 در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید به صورت رایگان این بازی را از اپل اپس دانلود کنید.