دانلود بازی King Tongue برای آیفون، آیپاد و آیپد

از زمانی که شاه BANANA جنگ علیه میمون‌ها را اعلام کرده، هزاران موز تا دندان مسلح از همه جا با تمام قوای خود برای حمله آمدند. اما زمان انتقام جویی فرا رسیده است. شما شاه TONGUE، فرمانروای میمون‌ها هستید و باید پاسخی محکم به موزها بدهید. تنها سلاح شما در برابر تکنولوژی‌های دشمنان زبان است! شاید به سلاح‌های دیگر شباهتی نداشته باشد اما بسیار کاربردی است.

سلاح‌های دشمنان شما به مرور پیشرفت می‌کند اما هر کدام از آن‌ها نقطه ضعف‌هایی را دارند که باید از آنان استفاده نمایید. 30 مرحله در 3 دنیا متفاوت انتظار شما را می‌کشند، مراحلی که هر کدام سختی‌های خود را دارند. در روند بازی King Tongue میمون‌های دیگری نیز باز می‌شوند که از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید. هر کدام از میمون‌ها دارای توانایی خاص هستند که باید با توجه به شرایط از آن‌ها استفاده نمایید.

بازی حالت بی‌نهایت را در کنار مراحل دارد که با انجام آن می‌توانید رکوردهای مختلف بزنید. این بازی 100 درصد به صورت آفلاین اجرا می‌شود و در هیچ شرایطی نیاز به اتصال اینترنتی ندارد. گرافیک بازی کارتونی است اما با ماهیت بازی کاملاً همخوانی دارد و با توجه به سبک گیم پلی آن در هر زمانی می‌توان از بازی لذت برد. جلوه‌های صوتی بازی نیز جذاب هستند و لذت بازی را دو چندان می‌کنند. زمانی که مرحل را به پایان می‌رسانید و نحوه‌ی شلیک، در روند امتیاز گیری تاثیر دارد و تکرار بازی می‌تواند نتایج بهتری را رقم بزند.

King Tongue دارای امتیاز 4.5 از 5 در آیتونز است و 1.99 دلار قیمت دارد که می‌توانید کرک آن را به صورت رایگان از اپل اپس دریافت نمایید.