دانلود بازی Dawn of Titans برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

رهبری کردن تایتان های حماسی در یک جنگ تاریخی سه بعدی و کنترل کردن هزاران دسته سرباز توسط شما. حمله کردن به بازیکنان دیگر و راه انداختن جنگ برای گرفتن سرزمین های آنها با نیرو و توانایی های خود در میدان جنگ.

یکی از سبک های بسیار محبوب ترکیب MMO( مولتی پلیر انبوه آنلاین ) و استراتژی می‌باشد. معمولا در این سبک بازی ها شما ارتشی بسیار بزرگ را رهبری می‌کنید و به جنگ با دشمنان دیگر می‌روید تا زمین و یا غنایم آنها را تصرف کنید. ولی مشکلی که این نوع بازی ها دارند این می‌باشد که استودیو های بازی سازی نمی‌توانند گرافیک بازی های خود را بالا ببرند زیرا نمایش هزاران سرباز به صورت یکجا در دیوایس های پورتابل مشکل می‌باشد برای همین بازی هایی مانند Clash Of Clans ساخته شد که از گرافیک بالایی برخوردار نیست. حال شما همین CoC را با گرافیک بالا و کمی تغییرات در گیم پلی بازی تصور کنید!

استودیو قدرتمند NaturalMotion Games بازی‌ای به نام Dawn of Titans به تازگی برای سیستم عامل آی او اس منتشر کرده است که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و سبک آن MMO – استراتژی می‌باشد. گرافیک Dawn of Titans مانند کنسول های بازی می‌باشد و گیم پلی آن بسیار اعتیاد آور است. Dawn of Titans آغاز عصر جدیدی از بازی های MMO – استراتژی می‌باشد.

◆ ویژگی های Dawn of Titans :

• رهبری کردن ارتش خود برای پیروزی در جنگ با گرافیک خیره کننده سه بعدی

• پروراندن و آموزش دادن تایتان های حماسی

• آغاز کردن جنگ در بین بازیکنان دیگر و گرفتن سرزمین های آنها

• ساختن قلمرو پادشاهی خود

• ایجاد اتحاد با دوستان خود

• چت کردن با افراد دیگر

• بالارفتن در لینگ جهانی با شکست دادن دشمنان خود

Dawn of Titans کاملا رایگان می‌باشد ولی برخی از آیتم های بازی با پول واقعی خریداری می‌شود شما می‌توانید گزینه خرید درون برنامه را در تنظیمات دیوایستان خاموش کنید.

Dawn of Titans بهترین گرافیک خود را در دیوایس های جدید اپل نشان می‌دهد. (آیفون 6 و آیپد ایر 2 به بالا)

این بازی به صورت رایگان در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید از سایت اپل اپس کرک شده آن را با لینک مستقیم دانلود کنید. پیشنهاد ویژه می‌کنم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.