دانلود بازی گرافیکی Lost Horizon برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 1.0.1

Lost Horizon یک بازی قدرتمند Point-and-click و ماجراجویی میباشد که از گرافیک فوق العاده ای برخوردار است و به تازگی در اپ استور از استودیو FISHLABS مخصوص آی او اس منتشر شده است.

یک بازی جذاب در زیر سقف این جهان زیبا

در سال 1936 بعد از اینکه او از نیروی هوایی بریتینیا اخراج شد، Fenton Paddock خود را قاتی قاچاقچی ها کرد و کلاه برداری های جزئی ای انجام میداد، تا زمانی که یک پیشنهاد سودمندی به او دادند، او باید به کوه های تبت می رفت و به دنبال پژوهشگری می گشت که در آنجا گم شده بود. ولی Fenton و نامزد قبلی او تنها کسانی نبودند که به دنبال این پژوهشگر می گشتند. حال آنها باید به دنبال فردی بگردند که میتواند سرنوشت دنیا را عوض کند ولی شما تنها نمیباشید و موانع زیادی بر سر راه شما قرار خواهد گرفت.

یک بازی کلاسیک ماجراجویی برای موبایل

طراحی توسط یک فرد مشهور که متخصص طراحی کردن انیمیشن های مختلف میباشد که توسط یک استودیو بسیار قدرمند که Secret Files را ساخته است منتشر شده است. Lost Horizon شما را به روز های پر افتخارتان با Point-and-click و ماجراجویی میبرد. از معما های هوشمندانه، گرافیک فوق العاده و صدا گذاری های واقعی لذت ببرید. کشف کردن مکان های رویایی و دنبال کردن داستان زیبا که ساعت ها شما را سرگرم خود میکند تا به آخر بازی برسید.

ویژگی های فوق العاده Lost Horizon :

یک بازی فوق العاده و جدید که توسط یک استودیو قدرتمند ساخته شده است.

سبکی کلاسیک Point-and-click و ماجراجویی که شما را با داستان فریبنده و معما های خود به چالش میکشد.

کاملا ساخته شده برای موبایل ها و کنترل فوق العاده تاچ اسکرین با رابط کاربری عالی.

گرافیکی باورنکردنی در موبایل های شما با گیم پلی ای بسیار زیبا

Lost Horizon به تازگی بر روی اپ استور منتشر شده و در اولین فرصت آن را بر روی سایت قرار دادیم، این بازی از گرافیکی فوق العاده برخوردار میباشد و میتوان گفت یکی از برترین بازی های گرافیکی برای موبایل میباشد. Lost Horizon به قیمت $5.99 توسط یک شرکت بسیار مشهور به نام FISHLABS بر روی اپ استور منتشر شده است. این استودیو تا به حال بازی های بسیاری را برای موبایل ها ساخته است که هر کدام از آنها جوایز بسیاری را برنده شده اند. پیشنهاد میکنم که این بازی فوق العاده را از دست ندهید.