دانلود بازی ماجراجویی و زیبای Rinth Island برای آیفون و آیپد

با رفتن به جزیره‌ی رینث (Rinth)،پا به دنیای پر رمز و رازی بگذارید که در آن ماجراجویی به شکلی بدیع جریان خواهد داشت.بار دیگر Chillingo نشان داد که چگونه می‌توان با ترکیب عوامل مختلف نظیر پازل‌های منحصر به فرد،جلوه‌های بصری عالی،داستان عمیق و شخصیت‌های جذاب،بازی ماجراجوی‌ای ساخت که ساعت‌ها طرفداران را سرگرم کرد و آن‌ها را راضی نگه داشت.
گیم‌پلی منحصر به فرد : در جزیره‌های متفاوت و 3بعدی هر مرحله،با بالا رفتن از نردبام‌ها،پریدن از روی سکو‌ها،هل دادن جعبه‌ها و…،راه خود را به سوی مسیر پایان پیدا کرده و مرحله را به پایان برسانید.
جلوه‌های بصری بسیار زیبا : تمامی محیط‌های 3بعدی و خیره‌ کننده‌ی Rinth Island،نشان از زیبایی تم بازی و شاد بودن رنگ‌های محیط بازی دارند که قادرند هر مخاطبی را با هر نوع سلیقه به خود جذب کنند.
ماجراجویی کلاسیک : طوفانی سهمگین قهرمانان جسور بازی را به این جزایر وارد کرده و اکنون آن‌ها باید با غلبه کردن بر دنیای مرموز این بازی،ماجراجویی را آغاز کنند.هر 60 مرحله‌ی متفاوت این بازی را می‌توانید به 4 شیوه‌ی گوناگون بازی کرده و به اتمام برسانید.
بسازید،بازی کنید،به اشتراک بگذارید : حتی وقتی که حالت داستان را به اتمام برسانید هم ماجراجویی و تفریح به پایان نخواهند رسید؛چون می‌توانید با استفاده از قدرت تخیل خود،مراحل بی‌نظیری ساخته و ماجراجویی را از سر بگیرید.
هم اکنون شما می‌توانید این بازی بسیار زیبا را با لینک مستقیم از سایت بزرگ اپل اپس دانلود نمایید.