دانلود بازی فوق‌العاده LEGO® Jurassic World™ [پیشنهاد ویژه اپل اپس]

مطمئناً بسیاری از شما با سری فیلم‌های پارک ژوراسیک آشنایی دارید. از روی این سری فیلم بازی‌‌های مختلفی برای کنسول‌ها متفاوت منتشر شده است. بازی LEGO® Jurassic World™ یکی از بازی‌های منتشر شده بر اساس این سری فیلم است که در سال گذشته برای برخی از کنسول‌ها عرضه شد و 4 روز پیش نیز در اپ استور منتشر شد. LEGO Jurassic World™(لگو پارک ژوراسیک) اولین بازی است که در آن تمامی فیلم‌های پارک ژوراسیک را تجربه می‌کنید. همانطور که از اسم بازی پیداست جزء سری بازی‌ها لگو محسوب می‌شود که گرافیک و سبک خود را داراست.

بسیاری از صحنه‌های بازی از تلفیق صحنه‌های فیلم، طنر و سبک لگو پدید آمده است و فیلم را برای شما تداعی می‌کند. در این بازی از صحنه‌های کلیدی هر 4 فیلم پارک ژوراسیک استفاده شده است. شما می‌توانید از بین 16 دایناسور از جمله تریسراتوپس، رپتور، کمپی و تی‌رکس انتخاب کنید و آنان را به دلخواه سفارشی نمایید. همچنین در طول بازی با جمع آوری کهربا و آزمایش DNA، قادر هستید دایناسورهای اصیل همانند دیلوفوسور رکس را خلق کنید، و این هدف اصلی شما در بازی است.

LEGO® Jurassic World™ دارای 20 مرحله است که با وجود هدف اصلی، ماموریت‌های جانبی نیز برای شما پیش می‌آید. لازم به ذکر است که این بازی از قابلیت لمس سه بعدی که در آیفون 6s و آیفون 6s پلاس وجود دارد، پشتیبانی می‌کند. شما گاهی در نقش یک دایناسور ظاهر می‌شوید، گاهی باید فرار کنید و گاهی باید پازل‌ها را حل کنید. اگر از طرفداران سبک بازی لگو و یا فیلم‌های پارک ژوراسیک هستید حتماً این بازی را امتحان کنید. LEGO® Jurassic World™ با قیمت 4.99 دلار از سوی کمپانی Warner Bros منتشر شده و دارای امتیاز 4.5 در اپ استور است که می‌توانید نسخه‌ی کرک آن را به صورت رایگان از اپل اپس دریافت نمایید.