[اپدیت شد]خرید های درون برنامه ای(In-App Purchase) رایگان در iOS 7

نکته مهم:دوستانی که در اجرا نشدن توییک مشکل دارند یکبار توییک Mobile Substrate را Reinstall کنید.

یکی از بزرگ ترین مزیت های جیلبریک استفاده ی رایگان از In-App Purchase های اپلیکیشن های گوناگون است.در نسخه های قبلی iOS توییک هایی همانند iAP Cracker,iAP Free بسیار کاربردی بودند.با عرضه iOS 6 توییک iAp Cracker کارایی خود را از دست داد و توییک LocalIAPStore به میان آمد که بسیار قدرتمند تر از رقیبان بود.از زمان عرضه جیلبریک iOS 7 سوالی بسیار مهم ذهن همه ی ما را درگیر کرده بود و آن چیزی نبود جز:آیا هنوز این توییک ها با وجود امنیت iOS 7 کاربرد دارند یا خیر؟

امروز در این پست این خبر خوش را به شما می رسانیم که 2 عدد از این توییک ها کاملا با iOS 7 سازگار هستند و آن دو چیزی نیستند جز:iAP Free و LocalIApStore

پس ما هم بر آن شدیم برای آسودگی خاطر ما عزیزان،نسخه ی کامل و سالم این دو توییک را در سورس اختصاصی اپل اپس قرار دهیم تا با چند کلیک بتوانید از In-App Purchase های رایگان بهره ببرید!

سورس اپل اپس:http://AppleApps.ir/repo

IMG_1344[1]

 

هم چنین آخرین نسخه توییک iAP Free به همراه Core Plugin به صورت کاملا نصب شده در سورس قرار گرفت تا دیگر مشکلات دانلود Core Plugin برای هیچ اپل اپسی وجود نداشته باشد.

IMG_1345[1]

 

نکته بسیار مهم:همانطور که میدانید این توییک ها و تمام هک های دیگر برای هیچ بازی آنلاینی مانند Clash of Clans کاربرد ندارد!

نکته:برای فعالسازی توییک LocalIApStore پس از نصب آن به Settings رفته و وارد تنظیمات LocalIAPStore شده و هر دو گزینه را روشن کنید