خبر ویژه: جیلبریک عمومی آی‌اواس ۷.۱.۱ منتشر شد

Screen-Shot-2014-06-23-at-1.13.17-PM-1024x663

خبرهای جسته و گریخته‌ای منتشر شده است مبنی بر این که جیلبریکی پایدار از سوی گروهی چینی موسوم به PanGu منتشر شده است. در حال حاضر که این پست را می‌نویسیم به شخصه این ابزار جیلبریک را تست نکرده‌ایم٬ اما توسعه‌دهندگان و هکرهای معروفی نظیر iH8sn0w و تعدادی از کاربران تایید کرده‌اند که توانسته‌اند با موفقیت سیدیا را بر روی نسخه‌های بالاتر از ۷.۰.۶ از سیستم عامل آی‌اواس نصب کنند. احتمال بسیار زیاد است که با یک جیلبریک واقعی طرف باشیم.

این ابزار فعلاً تحت ویندوز است و نسخه‌ی مک نیز در حال ساخت است. در حال حاضر PanGu بخاطر تلاش افراد بسیاری برای جیلبریک از دست خارج شده‌اند و سرعت دانلود این ابزار بسیار پایین است. در صورتی که تمایل دارید از طریق سرورهای این وبسایت اقدام به دانلود ابزار کنید بهتر است فعلاً صبر کنید تا وضعیت سبز شود. می‌توانید این ابزار را از طریق این لینک نیز به صورت مستقیم و بدون دردسر دانلود کنید. وبسایت رسمی این گروه در این آدرس قابل دسترسی است.

این جیلبریک با دستگاه‌های آیفون ۴ ٬ آیفون ۴اس ٬ آیفون ۵ ٬ آیفون ۵ اس ٬ آیفون فایو سی ٬ آیپد ۲ و بالاتر٬ آیپد ایر٬ آیپد مینی و نسل پنجم آیپاد تاچ که از سیستم عامل آی‌اواس ۷.۱ یا بالاتر بهره می‌برند سازگار است. اگر چه مشخص است اما توجه کنید که این ابزار برای جیلبریک‌کردن نسخه‌های آزمایشی آی‌اواس ۸ کارا نیست. توجه کنید در صورتی که می‌خواهید جیلبریک کنید حتماً از دستگاه خود بکاپ تهیه کنید.

iH8sn0w هکر معروف آی‌اواس خیال خیلی‌ها را راحت کرده و اعلام کرده است که این جیلبریک بر روی آیپد چهارش با موفقیت نصب شده و عاری از هرگونه فایل مخرب است. این جیلبریک پس از اجراشدن یک فروشگاه دانلود اپلیکیشن کرک‌شده که به نظر می‌رسد همان 25PP معروف باشد را نیز بر روی دستگاه نصب می‌کند.

منتظر خبرهای داغ بعدی در این زمینه و توسعه‌ی پست باشید.

آپدیت :‌

آموزش جلبریک پایدار ۷.۱ و ۷.۱.۱ آیفون آیپاد آیپد