خبرمهم + جیلبریک پایدار *.6.0 به زودی !

درود به همه ی دوستان و کاربران اپل اپس »

همانطور که اطلاع دارید به علت مشکلات مربوط به فیـــــ*رینــگ در این مدت ! خدمات سایت بزرگ appleapp.ir  از جمله :

( جدیدترین بازی ها ، اخبار ها ، هک ها ، برنامه ها و…. ) به شما دوستان گرامی کم شده بود ! و فعالیت سایت به 0 رسیده بود و.

از امروز انشاالله سایت مثل همیشه اپدیت می شود و بهترین ها را برای شما به نمایش می گزارد .

من در اینجا جا داره که خدمت شما دوستان عرض کنم که  مدیران سایت به شدت دنبال این مشکل هستند ! و تمام تلاش خود را برای حل این مشکل می کنند !

باز هم از همه ی شما دوستان عزیز عذرخواهی می کنیم 

از طرف تمامی مدیران و نویسندگان اپل اپس !

در ضمن میتونید درلینک زیر گزارش رفع فیلتر کنید

http://rafefilter.internet.ir

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خوب امروز را با یک خبر خوب شروع می کنیم »

 

 

حدودا ۲۰۰ میلیون از اپل داران طبق گفته ی اپل به iOS 6 ریستور یا آپیدت کردند که متاسفانه خیلی ها از این کار پشیمون شدند چرا که بعضی ها مثل بنده بدون جیلبریک اصلا چیزی براشون معنی نداره . ۱٫۵ ماه پیش chpwn تصویری از آیفون ۵ اش گرفت که سیدیا روی اون نصب کرده بود که بعد ها معلوم شد که فیلبریک بوده نه جیلبریک ! بعد ها آیپد مینی و آیپد ۴ هم فیلبریک شدند . Pod2G هکر معروفی که توانست جیلبریک پایدار آنتدر iOS 5.1.1 رو با نرم افزار Absinthe ارائه کنه هم گفته بود که نمی تواند iOS 6 رو جیلبریک کنه یعنی واقعا اپل آخرین تلاشش کرده که نشه iOS 6 رو جیلبریک کرد . تیم جیلبریکر ها که chronic dev team هست و ورژن های مختلف redsnow رو برای جیلبریک / ریستور / SSH و … ارائه می کنه  در حقیقت هم گفته بود که خبری از جیلبریک iOS 6 نخواهد بود ولی خبر خوب اینه که لحضاتی پیش P0sixninja یکی دیگر ار هکر ها و عضو این گرو در توی–تر خود اعلام کرده که حفره ای در دیوایس های دارای پردازنده ی A5 , A5X , A6 , A6X پیا کرده و سخت در تلاش جیلبریک هست . این حفره دارای کلید های رمزی فریمور هست . همچنین او اضافه کرد که چیزی از کار دیگه نمونده ، فقط مدتی زمان و شانس نیازه برای جیلبریک پایدار iOS 6

توجه: توضیحات بالا و جیلبریک برای iOS 6.0.1 , 6.0 می باشد 

اجرا شدن  IntelliScreenX در iphone 5 که نشان می دهد جیلبریک پایدار نزدیک هست :

 

 

در ادامه ی توضیحات بالا : P0sixninja اعلام كرد كه یک اکسپولیتی کشف کرده اند که توسط اين اكسپلويت كشف شده ، انجام اين جیلبریک 1000 درصد آسانتر شده است. اين هكر در ادامه اين خبر جديد را اينگونه تفسير ميكند كه نشان از سخت كار كردن و تلاش بسيار خود در اين زمنه ميباشد و اينكه تنها چند آدرس باقي مانده تا اين پروسه را به اتمام برساند. اين جیلبریک قرار است براي iPhone 5, 4S, 4, 3GS, iPod Touch 5, 4, iPad 3,2 منتشر شود و به احتمال بسيار زياد بصورت آنتدرد ميباشد.

در آخر Plantbeing در اين باره اضافه ميكند كه نميتوان اطلاعات زيادي را آشكار كنيم ولي اين را عنوان ميكند كه سخت در حال كار بر روي اين پروژه هستند و اينكه جیلبریک منتشر خواهد شد و سخت در تلاش هستند كه در اسرع وقت آن را منتشر كنند.