حمله‌ی بی‌شرمانه‌ی Angry Birds به ایران و اعتقادات ایرانی!!!

                                      

همان‌طور که می‌دانید بازی پرندگان خشمگین برای اولین بار در سال 2009 توسط Rovio برای سیستم‌عامل iOS تولید و توسط Chillingo منتشر شد.اما از سال 2010 به بعد Rovio خود تولید و انتشار بازی را برعهده گرفت.این بازی که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان است در کشور ما نیز طرفداران بی‌شماری دارد و اکثر افراد تا فرصتی به دست می‌آورند با این بازی خود را سرگرم می‌کنند.و اما Rovio نیز از این محبوبیت همانند دیگر شرکت‌های بازی‌سازی غربی استفاده کرده و فرصت را برای رونمایی از اهداف شوم خود غنیمت شمرده است!

اگر دقت کرده باشید در نسخه‌ی Angry Birds Space،در یکی از مراحل شما مجبور بودید موانعی را جهت نابودی خوک‌ها ویران کنید که شباهت بسیار زیادی به نقشه‌ی کشور ایران داشت !!!

 

همچنین در مرحله‌ای دیگر وظیفه‌ی شما نابودی برجی بود که در واقع همان برج میلاد تهران می‌باشد!!!

 

البته بی‌شرمی Rovio به همین‌جا ختم نشده و در مرحله‌ای دیگر هدف شما نابودی یکی از مقدس‌ترین اماکن برای عبادت مسلمانان،یعنی مسجد است!!!!!

تا کنون بازی‌های زیادی بر ضد عقاید مسلمانان و به خصوص ایرانیان ساخته و منتشر شده است که این کار رذیل اکنون به بازی پرندگان خشمگین هم سرایت کرده است.و اما بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز به عنوان متولی رسمی صنعت گیم ایران، با ارسال نامه ای به شرکت Rovio اعتراض رسمی خود در ساختن بسته الحاقی بازی “پرندگان خشمگین در فضا” اعلام کرد که جای تحسین و تقدیر دارد.

به شخصه بعد از متوجه شدن از این موضوعات تمام بازی‌های شرکت Rovio یعنی Angry Birds  و Angry Birds Seasons و Angry Birds Rio و Angry Birds Space  و The Amazing Alex و Bad Piggies را از گوشی خود حذف نمودم و امیدوارم که شما نیز از این کار من حمایت کنید.

اما مهمترین نکته‌ی این پست این بود که آیا واقعا״ مسلمانان جهان و ایرانیان عزیز،از این به بعد حاضرند بوسیله‌ی یک بازی ناچیز،مساجد و اعتقادات خود را نابود کنند؟