حل مشکل فراموش کردن سوالات امنیتی هنگام خرید از اپ استور ( پیغام Verification Rrequired )

با سلام خدمت تمامی اپل اپسی های عزیز

اگر تا به حال با اپل آیدی خود از اپ استور یا آیتونز استور خرید نکرده اید و یا مدت زیادی از آخرین خریدتون گذشته باید بدانید که اپل از شما میخواهد که اپل آیدی خود را با پاسخ به سوالات امنیتی که قبلا خودتون آنهارو پاسخ داده اید تایید کنید . و با پیغام زیر مواجه میشوید :

 

1

2

 

اما اگر پاسخ سوالات امنیتی رو فراموش کرده اید و ندارید، 2 راه حل برای فعال کردن اکانت خود دارید .

1- اگر درهنگام ساخت اپل آیدی در قسمت Rescue Email آدرس ایمیل وارد کرده و وریفای كرده باشید میتوانید روی لینک كلیك كنید

  • و بعد اپل آی دی خود را وارد كنید و كلید Continue را بزیند

  • در مرحله بعد گزینه دوم I Need to reset my security questions را انتخاب كنید ومجدد Continue را بزنید

  • در مرحله سوم رمز عبور اپل آیدی خود را وارد كنید و Continue را بزنید

  • در مرحله بعدی باید پاسخ یكی از 3 سوال امنیتی را كه هنگام ساخت اپل آیدی وارد كرده اید را وارد كنید. سپس Continue را بزنید

  • در مرحله پایانی به دلخواه خود 3 سوال وپاسخ آنرا تعیین كنید

  • پس از انجام مراحل پاسخ 3 سوال امنیتی را در دفترچه خاطرات خود ثبت كنید @.@

 


2- اگر آدرس ایمیلی وارد نکرده اید تنها راه باقیمانده تماس تلفنی با شرکت اپل و صحبت با دپارتمان امینیتی هست، جای هیچ نگرانی نیست فقط باید خیلی کم زبان بلد باشید وحداقل یک دستگاه با اپل آیدی تان ثبت شده باشد. خب احتمال زیاد دستگاهی با اپل آیدی خودتون ثبت نکرده اید. برای اینکار اول روی لینک روبرو (لینک) برید اپل آیدی و پسورد رو وارد کنید .

بعد از لاگین شدن لینک مقابل رو باز کرده (لینک)
سپس مطابق عکس زیر روی See all products and services برید تااگر دستگاهی ثبت شده است مشاهده کنید
5
درصورتی که دستگاهی با اپل آیدی تون ثبت شده باشد کار شما برای صحبت با پشتیبانی اپل راحت میشود واگه هیچ دستگاهی ثبت نشده بود ابتدا مطابق آموزشی که در همین جا گفتم وارد (لینک) شوید و اپل آیدی خودتون رو وارد کنید سپس درصفحه دیگه وارد این (لینک)  شوید
شماره سریال دستگاهتون رو وارد کنید توجه داشته باشید حتما قبل وارد کردن سریال نامبر اپل آیدی خود را وارد کرده باشید و لاگین باشید .
6
درضمن توجه داشته باشید که اپل هیچ مشکلی با اینکه شما از ایران تماس میگیرید نداره و دنبال پیدا کردن موفعیت کنونی شما نیست و اپل ایدی تون فقط مهمه و ملاک هست واسش !حب جالا که اپل ایدی و دستگاهتون ثبت شده میتونید با بخش پشتیبانی اپل تماس بگیربد و درخواست راهنمایی کنید .
واسه تماس نیاز به اسکایپ دارید از طریق اسکایپ میتونید تماس بگیرید تماسی که میگیرید رایگان هست و هیچ شارژی ازتون کم نمیشه فقط باید اکانت اسکایپت تون رو شارژ کنید تا بتونید زنگ بزنید واسه شارژ حتی 1 دلار هم کافیه. به لینک زیر برید و اگه اکانت اسکایپ تون شارژ نداره اون رو شارژ کنید (لینک)
سپس با شماره : 7753 – 692 – 800 تماس بگیرید .
بعد از برقراری تماس ابتدا یک رباط باهاتون صحبت میکنه و ازتون مدل دستگاه و شماره سریال دستگاهتون رو میخواد و سپس وصل میشید به یک شخص حقیقی. ازتون نامتون رو میپرسه که بهتره بهش راستش رو بگید تا با اپل ایدی تون یکی باشه. سپس ازتون اپل ایدی تون رو مبپرسه و بعد میگه شماره خط تون رو بگید. در اینجا بهش شماره تون رو بدید ومشکلی ندارن با اینکه شما از ایران هستید، سپس از شما شماره سریال دستگاهتون رو میپرسن که اون رو هم با دقت بهشون بگید. اکنون اپراتور از شما مبپرسد که آیا حتی پاسخ یک سوال را هم نمیدانید، درصورتی که اپراتور رو جواب بدید قانع میشه درغیر اینصورت تاریخ تولد یا یک آدرس و یا حتی شماره تلفن برای تایید شدن هویت تون میپرسه و قانع میشه. سپس ازتون میخود از طریق این (لینک) وارد اپل ایدیتون بشید
در قسمت Security روی Temporary Support Pin کلیک کرده و کدی که داده میشه رو واسش بخونید
7
سپس ازتون میخواد که اکانت رو sing out بشید و دوباره وارد بشین و بعد به بخش security رفته و 3 سوال امنیتی رو به دلخواه پاسخ بدید و این بار حتما Rescue Email رو وارد کنید !!
خب دوستان امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.
این آموزش توسط یکی از کاربران فعال انجمن به نام silvanaboy تهیه شده.
با تشکر از زحمات ایشون.