رمان محبوب هری پاتر با زبان فارسی و فرمت ePub [جلد چهارم-جام آتش]

رمان محبوب و مشهور هری پاتر بسیاری از رکوردهای موجود برای عرصه کتاب را جابجا کرد و تا کنون چند صد میلیون نسخه از این مجموعه به فروش رفته است. متاسفانه نسخه الکترونیکی موجود به زبان فارسی از این سری رمان در قالب PDF و دارای قفل‌های متعدد و فونت‌های دستکاری شده بود که استخراج متن از آن کاری تقریبا غیرممکن است. با توجه به درخواست‌های شما عزیزان و محبوبیت بیش از حد این رمان، دست به کار شدیم و تقریباً تمام مجموعه را دوباره تایپ کردیم! امیدوارم که با به اشتراک گذاری صحیح این فایل ما را برای ادامه کار ترغیب نمایید.

این مجموعه رمان دارای 7 جلد است که به زودی تمامی جلدهای آن در اپل اپس قرار می‌گیرند. هری پاتر یک رمان با تلفیق چند ژانر متعدد است، اصلی‌ترین سبک آن را می‌توان خیال پردازی نامید اما زمینه‌های فانتزی، هیجان انگیز، عاشقانه، اسرار آمیز و ماجراجویانه در آن دیده می‌شود. این رمان به بیش از 65 زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از نیم میلیارد از نسخه‌های آن به فروش رفته است. داستان هری پاتر در مورد یک کودک یتیم 11 ساله است، او به همراه خاله و پسر خاله‌اش زندگی می‌کند و با توجه به استعداد ذاتی او برای جادوگری به مدرسه‌ای مرتبط با این فن دعوت می‌شود. هر جلد از این رمان سرگذشت یک سال از زندگی این کودک است. سرگذشتی پر فراز و نشیب که شما را شیفته این داستان می‌‎کند. لازم به ذکر است که کتاب در بسیاری از نقاط با فیلم منتشر شده تفاوت دارد.

قسمتی از متن این کتاب:

البته تنها علف هاي هرز نبودند که او را به مبارزه مي طلبيدند. پرتاب سنگ به سمت پنجره ي خانه ريدل براي پسربچه هاي دهکده يک عادت شده بود. آن ها با دوچرخه از روي چمن هايي رد مي شدند که فرانک با کار و تلاشي پيگير آن ها را مرتب و يکدست نگه مي داشت . يک يا دو بار وارد ساختمان قديمي خانه شده بودند تا او را به مبارزه بطلبند. آن ها مي دانستند که او نسبت به خانه و باغ احساس مسئوليت مي کند، از آزار و اذيت او لذت مي برند. او لنگان لنگان به سويشان مي رفت و درحالي که عصايش را در هوا تکان مي داد خس خس کنان بر سرشان فرياد مي کشيد. اما به عقيده ي فرانک علت آزار و اذيت بچه ها اين بود که آن ها نيز مانند والدين و اجدادشان او را قاتل مي پنداشتند. بدين ترتيب وقتي در يکي از شب هاي ماه اوت از خواب پريد و با صحنه عجيبي در آن خانه روبرو شد تنها فکري که به ذهنش رسيد اين بود که پسربچه ها براي مجازات او يک قدم فراتر رفته اند.

توجه: برای تهیه این کتاب وقت زیادی صرف شده است، لذا خواهشمند است از آپلود فایل کتاب در مکان‌های دیگر جداً خودداری فرمایید و برای اشتراک گذاری کتاب در سایت‌ها، انجمن‌ها و وبلاگ‌ها تنها به این صفحه لینک دهید.