جدیدترین محصولات عرضه شده توسط Griffin در نمایشگاه CES 2014

با برگزاری نمایشگاه CES در هر سال ، تمام کمپانی ها و تولیدکنندگان سخت افزاری و نرم افزاری ، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خودشان را در هر زمینه ای به معرض نمایش میگذارند و جنب و جوش هیجان انگیزی را در بین عاشقان سینه چاک دنیای دیجیتال ایجاد میکنند . یکی از کمپانی هایی که در زمینه ی تولید لوازم جانبی مخصوص آی دیوایس ها فعالیت زیادی دارد و محصولاتش نیز جزو برترین و با کیفیت ترین های بازار هستند ، کمپانی Griffin است . این کمپانی تعداد زیادی از محصولات خودش را در این نمایشگاه ارائه کرده است که در زیر قصد داریم آنها را معرفی کنیم :

 

PowerMate Bluetooth

تاریخ عرضه : تابستان 2014

قیمت : 59.99 دلار

 

Griffin-PowerMate-Bluetooth-image-002

 

سطح بالایی این محصول قابلیت چرخش دارد و میتوانید آنرا برای کارهای مختلف برنامه ریزی کنید ؛ از اسکرول کردن در یک متن طولانی تا تغییر صدا . بدنه ی آلومینیومی نیز زیبایی خاصی به آن بخشیده است . همچنین شما میتوانید چند عدد از این وسیله را در کنار هم قرار بدهید و از آنها به صورت دسته جمعی و با توجه به خلاقیتتان استفاده کنید ، مثلا یک دستگاه DJ بسازید .

 

StudioConnect HD

تاریخ عرضه : پاییز 2014

قیمت : 199 دلار

 

Griffin-StudioConnect-HD-image-001

 

این وسیله ی جالب ، آیپد و یا مک شما را به یک استودیوی خانگی تبدیل میکند . ورودی های USB و پورت Lightning در این وسیله قرار داده شده اند و امکان کار با نرم افزارهای مختلف از جمله Garage Band و سازهای مختلف مانند گیتار الکتریک وجود دارد .

 

Guitar SideKick

تاریخ عرضه : ماه مارس ( اسفند ) 2014

قیمت : 19.99 دلار

 

Griffin-Guitar-SideKick-image-001

 

این وسیله برای موزیسین ها و به خصوص علاقه مندان به ساز گیتار بسیار کاربردی میباشد . با این وسیله شما میتوانید آیفون خودتون رو به نگهدارنده ی نوت تبدیل کنید . Griffin تایید کرده است که این وسیله هیچ تاثیری بر روی تارها و صدای تولید شده نخواهد گذاشت . همچنین برنامه ی اختصاصی این وسیله به شما در کوک کردن سازتان نیز کمک خواهد کرد .

 

Merchant Case + Square Reader

تاریخ عرضه : درحال عرضه است ( لینک فروشگاه )

قیمت : 19.99 دلار

 

Griffin-MerchantCase-SquareReader-image-001

 

این وسیله به طور ترکیبی توسط Griffin و Square تولید شده است . Square یک گجت برای اسکن و خواندن کارتهای مختلف از جمله کارت اعتباری است . این وسیله بر روی قابهای مخصوص آیفون 5 و 5s گریفین قرار گرفته است و با استفاده از تعداد زیادی برنامه ی مختلف و مخصوص آن ، میتواند کاربرد زیادی در دنیای دیجیتال آینده داشته باشد .

 

کیف Papernomad Tootsie Folio برای آیپد ایر

تاریخ عرضه : ماه مارس ( اسفند ) 2014

قیمت : 69.99 دلار

 

Papernomad-Tootsie-Folio-for-iPad-Air-image-001

 

این کیف های جذاب و زیبا ، توسط دست دوخته شده اند و کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند . این کیف ها مخصوص آیپد ایر میباشد و از نوع خاصی از پشم در ساخت آن استفاده شده است و از نظر طبیعی نیز با محیط زیست سازگار است .

 

Moto TC Rally

تاریخ عرضه : درحال عرضه ( لینک فروشگاه )

قیمت : 99.99 دلار

 

Griffin-Moto-TC-Rally-image-001

 

این ماشین کنترلی زیبا و با کیفیت ، یکی از جذابترین محصولات عرضه شده توسط گریفین است . این ماشین از قابلیت های جالبی مانند سنسور تشخیص مانع برای جلوگیری از تصادف ، امکان دریفت کردن و چراغ زیر شاسی برخوردار است و میتواند حسابی تمام افراد بخصوص پسرها را سرحال بیاورد ! کنترل این ماشین نیز توسط یک برنامه ی اختصاصی بر روی دیوایس انجام میپذیرد .

 

Helo TC Copter

تاریخ عرضه : درحال عرضه ( لینک فروشگاه )

قیمت : 49.99 دلار

 

Griffin-Helo-TC-Copter-image-001

 

کمپانی گریفین از سال 2011 درحال کار بر روی ساخت هلی کوپترهای کنترلی بوده است و یکی از پیشرفته ترین تولیدهای خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است که با تمام دیوایس های با آی او اس 6.0 و بالاتر کار میکند . البته نگاه به ظاهر ساده ی این هلیکوپتر نکنید ، زیرا این وسیله ی جالب از قابلیت های پیشرفته ای مانند فرود خودکار و ذخیره ی مسیر برخوردار است ؛ بله ذخیره ی مسیر ! یعنی که شما میتوانید تا سقف سه مسیر را در حافظه ی آن ذخیره کنید ، سپس این هلی کوپتر قادر است بدون کنترل شما آن سه مسیر را طی کند و تمام موانع در سر راه را هم تشخیص دهد و از آن ها عبور کند !

 

MultiDock

تاریخ عرضه : درحال عرضه ( لینک فروشگاه )

قیمت : 699 دلار

 

Griffin-MultiDock-image-001

 

این داک جالب و زیبا ، میتواند برای مغازه داران کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد . این محصول در دو نوع مختلف و با ظرفیت های 10 و 30 دیوایس عرضه شده است . همچنین این محصول دارای یک قفل فیزیکی نیز میباشد تا خیالتان از امنیت دیوایس های درحال شارژ نیز راحت باشد .

 

منتظر اخبار بیشتری در مورد نمایشگاه CES 2014 باشید !