جدیدترین آپدیت بازی فوق العاده ی Asphalt 8 عرضه شد

عرضه ی بازی فوق العاده ی Asphalt 8: Airborne در ماه آگوست ( اواسط مرداد ) ، یکی از مهمترین اخبار دنیای بازی های آی او اس بود . یک ماه بعد ، این بازی پرطرفدار به مدت یک هفته رایگان شد و به عنوان برترین بازی رایگان اپ استور ، در آن هفته انتخاب شد .  این بازی فوق العاده همواره از نسخه ی اول ، جزو بهترین بازی های ios بوده و هست .

 

A8_MultiplayerShots_05_1000

 

امروز هم کمپانی بازی سازی  Gameloft ، آپدیت جدیدی را برای این بازی ارائه کرده است . ماشینهای جدید ، افزایش دهنده های سرعت جدید ، کنترلر های سازگارتر با ios 7 و بهبود های گرافیکی از مهمترین تغغیرات این نسخه از بازی آسفالت هستند . کنترلر های این بازی برای سازگاری هرچه بیشتر با لوازم جانبی فیزیکی ، بهبود یافته اند و لذت بازی رو دوچندان کرده اند . کیت های Tuning ، نیترو ، پول بیشتر و مسیرهای جدید در حالت مالتی پلیر نیز ، دیگر تغییرات این نسخه هستند . همچنین این نسخه هماهنگی بیشتری با Game Center دارد .

 

url

 

این بازی با قیمت 99 سنت در اپ استور عرضه شده است که البته مثل همیشه ، دارای تعداد بسیار بالایی in-app purchase خواهد بود . ( که البته به لطف هکر ها مشکلی وجود نخواهد داشت ! ). شما عزیزان میتونید این نسخه رو از این لینک آیتیونز ، دانلود کنید .

 

برای دانلود نسخه کرک کلیک کنید