توییک Vertex به زودی منتشر خواهد شد

با سلام به همه ی شما عزیزان و همراهان همیشگی …..

در چند روز گذشته شاهد عرضه ی توییک هایی همچون intelliscreenx و auxo 2 بودیم که ظاهر دیوایس شما را بسیار تغییر میدادند . احتمالا در اخبار هایی که در چند هفته ی گدشته خوانده اید نامی از توییک vertex هم شنیده باشید.

 

امروز هم اطلاع داده شد که به زودی این توییک در دسترس عموم قرار خواهد گرفت .جالب است بدانید که سازنده ی این توییک فردی ۱۶ ساله از هلند است . هدف سازنده ترکیب کنترل سنتر و مولتی تسکینگ دیواس بوده است … در واقع این توییک کانسپتی برای iOS 8 هم بوده است:

 


Vertex-03

از نظر من این توییک واقعا زیباست و جانی دوباره به کنترل سنتر می بخشد ، امکانات زیادی از setting برنامه مانند تغییر رنگ پس زمینه یا شفاف کردن زمینه در دسترس خواهد بود .

هنگامی که شما دستتان را از پایین صفحه به بالا می کشید همان تنظیمات کنترل سنتر قدیمی را در پایین مشاهده می کنید و در بالا می توانید بین اپلیکیشن ها سوییچ کنید و عملا دیگر نیازی به فشردن دکمه ی هوم برای جابجایی بین برنامه ها ندارید .

تنها تغییر به وجود آمده کوچک شدن کنترل سنتر به علت کمبود فضا بوده است در واقع دسترسی سریع به برنامه ها , چراغ قوه و دوربین از کنترل سنتر حذف شده اند .

 

 


Vertex-iPhone-5c Vertex-Round-Corners

این توییک امروز یا فردا منتشر خواهد شد

پس از انتشار در سورس bigboss به قیمت ۱.۵ دلار قابل خرید خواهد بود (نگران نباشید هکر ها بیکار نمیشینند !)

 

به نظر من توییک بسیا زیبا و کارآمدیست … نظر شما درمورد این توییک چیست ؟؟