توییک MagicBadges: سفارشی‌سازی کامل Badgeهای نوتیفیکشن

اگر تا به حال دلتان خواسته که قادر به تغییر اندازه، مکان و رنگ Badgeهای نوتیفیکشن باشید، توییک MagicBadges قادر به انجام‌دادن تمامی این کارها برای شماست. با نصب MagicBadges می‌توانید Badgeهای تمامی اپلیکیشن‌ها را متفاوت از همدیگر کنید. پس از نصب بخش تنطیمات توییک به Settings گوشی اضافه می‌شود. از این قسمت می‌توانید شمایل Badge هر یک از اپلیکیشن‌های دلخواهتان را به شکل مورد پسند خود درآورید:

 

1

 

در قسمت تنظیمات یک سوئیچ برای فعال و غیرفعال کردن توییک و یک گزینه برای ری‌اسپرینگ قرار داده شده است. پس از اعمال تغییرات دلخواه خود از بخش General، نیاز به تپ‌کردن بر روی گزینه‌ی ری‌اسپرینگ جهت اعمال‌شدنشان دارید.

 

همانطور که اشاره شد تنظیمات شخصی‌سازی از قسمت General قابل اعمال است. تمامی تغییراتی که انجام می‌دهید به صورت پویا بر روی پیش‌نمایشی از آیکون اپلیکیشن Phone برایتان نمایش داده می‌شود. از قسمت Color می‌توانید رنگ Badgeها و همچنین میزان شفافیت آن‌ها را تغییر دهید. در پایین اسلایدر تغییر شفافیت می‌توانید شکل پیش‌فرض دایروی Badgeها را به شکل آیکون‌های مختلف تعبیه در توییک تغییر دهید. برخی از این آیکون‌ها کاربردی و مناسب هستند، اما بعضی نیز واقعاً نامعقولند:

 

2

 

همچین می‌توانید تصویر دلخواه خود را در این بخش به نمایش بگذارید. برای این کار تصویر خود را در سایز ۵۰ در ۵۰ پیکسل و با فرمت PNG آماده کرده و در آدرس Library/Application Support/MagicBadges قرار دهید. همچنین قادر خواهید بود که با تپ‌کردن و نگه‌داشتن انگشت خود بر روی Badge نمونه‌ی اشاره شده بر روی آیکون Phone، مکان آن و یا با عمل پینج اندازه‌ی آن را تغییر دهید:

 

3

 

MagicBadges امکان انجام انبوهی از شخصی‌سازی‌ها را به شما می‌دهد. اگر به دنبال رفع نیازهای خود در این زمینه هستید می‌توانید از این توییک به عنوان قوی‌ترین گزینه استفاده کنید. MagicBadges را می‌توانید به رایگان از سورس بیگ‌باس دانلود و نصب کنید. توجه کنید که این توییک فعلاً با آیفون سازگار است و پشتیبانی از آیپد در نسخه‌ی آتی آن گنجانده خواهد شد.