توییک CoverArtExplorer: تغییر Artwork موزیک‌ها به طور مستقیم از طریق آی‌دیوایس

اگر همیشه در مورد موزیک‌های که با آیتونز سینک می‌کنید مشکلِ نبودن یا اشتباه‌بودن Artwork را دارید و یا به هر صورت قصد تغییر آن‌ها را داشته‌اید، لازم است بدانید که اپلیکیشن جدید CoverArtExplorer با هدف فارغ‌آمدن بر این مسئله به تازگی در سیدیا منتشر شده‌است.

 

coverartexplorer5

 

پس از نصب آیکون جدیدی تحت عنوان Art Explorer به هوم‌اسکرینتان افزوده می‌شود. در صفحه‌ی نخست اپلیکیشن تمامی آهنگ‌های روی دستگاه و اکانت آی‌کلاودتان نمایش داده می‌شود. می‌توانید از نوار پایین صفحه برای تغییر نمای نمایش بین نمایش بر اساس Artist ، Album یا Song استفاده کنید. با تپ‌کردن بر روی هر یک از آهنگ‌ها / آلبوم‌ها / خواننده‌ها پنجره‌ای به نمایش درمی‌آید که به شما امکان حذف یا انتخاب یک Artwork جدید از گالری یا سرویس جستجوی تصاویر گوگل را می‌دهد:

 

coverartexplorer1

 

با استفاده از دکمه‌ی ریفرش در سمت چپ نوار بالایی اپلیکیشن می‌توانید لیست آهنگ‌ها را به روز کنید و با استفاده از دکمه‌ی share در سمت راست می‌توانید به گزینه‌های گزینش دسته‌جمعی دست یابید.

 

CoverArtExplorer در حوزه‌ی کار خود شما را از کامپیوتر بی‌نیاز می‌کند و امکاناتی کاربردی برای تعویض Artwork در اختیارتان می‌گذارد. تصویری که انتخاب می‌کنید هم در نمای Now Playing و هم در لاک‌اسکرین به نمایش درمی‌آید و پیش‌نمایش آن در قسمت‌های مختلف اپلیکیشن موزیک نشان داده می‌شود.

 

coverartexplorer4

 

CoverArtExplorer را می‌توانید به قیمت ۱.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن نیز پس از انتشار در سورس اپل‌اپس قرار خواهد گرفت.