توییک Couria :اضافه کردن پاسخ و ارسال سریع اس ام اس به برنامه Messages در iOS 7

آپدیت : توییک Couria برای iOS 8 در سیدیا قرار گرفت

در این مطلب با یک توییک بسیار عالی و کاربردی به نام Couria در خدمت شما هستیم . اکثر جلبریک باز ها توییک Bite Sms را تجربه داشته اند ، یکی از قابلیت های خوبش ویژگی compose  و Reply سریع بود که کار را بسیار آسان می کرد ولی خوب به خاطر هزینه بالایش یک سری پسند نمی کنند. به هر حال به شما توییک Couria را معرفی می کنیم :  این توییک در واقع برای شما کار پاسخ دادن سریع به اس ام اس (Reply ) و نوشتن سریع اس ام اس در هر برنامه ای که هستید (compose ) را انجام می دهد که واقعا برای خیلی از کاربران مثل خود من بسیار مفید هست !

 

 

 

TEST-TWAK

 

 

اولین بار پس از نصب این توییک از سورس اپل اپس  باید وارد تنظیمات Setting< Couria شوید و طبق تصویر زیر تنظیمات را Enable کنید  . همچنین قابلیت انتخاب استایل را دارید و به طور پیشفرض روی Defult 7 قرار دهید . ( از داخل سیدیا می توانید تم مربوط به Couria نصب کنید ) .  

 

 

Couria

 

 

 

خوب همان طور که کفتیم این توییک قابلیت نوشتن سریع اس ام اس یا به اصطلاح ( compose ) را هم دارد . برای فعال کردن این قابلیت شما نیاز به نصب توییک Activator هم دارید . به Cydia رفته و Activator را جستجو کنید تا از سورس   repo.insanelyi.com ان را نصب کنید .

حالا وارد تنظیمات Activator شوید . به طور مثال روی Anywhere می رویم .

 

cori1

 

سپس نحوه فعال کردن (کلید و جهت مربوط )  یا همان نشان دادن پنجره برای نوشتن سریع پیام را مشخص می کنیم .

 

cori3

 

 

حالا روی اسم توییک کلیک می کنیم . در واقع با این مسیری که ما رفتیم دیوایس شما چه در حالت قفل باشد و چه بار با ۳ بار کلیک پشت سر هم دکمه Home صفحه Compose نوشتن اس ام اس سریع برای شما باز می شود .

 

cori4

 

 

 

توجه :‌ این توییک نسخه دیگری هم دارد به نام Whatsapp for Couria که همین قابلیت را برای نرم افزار Whatsapp هم فعال می کند و به راحتی می توانید پیام های Whatsapp را خیلی سریع Replay کنید .  این نسخه هم داخل سورس موجو هست به نام :‌Whatsapp for couria

 


برای نصب این توییک می توانید به سورس اپل اپس مراجعه کنید :

  • نام توییک : Couria- Whatsapp for couria 
  • سازگار : iOS 7

http://appleapps.ir/repo