توییک Circlet؛ تغییر نمای نشانگرهای استتوس بار به جلوه‌ای زیباتر

Circlet نام توییک جدید و ساده‌ای است که به شما اجازه‌ی شخصی‌سازی راحت نشانگرهای موجود در قسمت استتوس‌بار را می‌دهد. از آنجایی که معمولاً تغییرات ظاهری سیستم عامل تحت پشتیبانی Winterboard انجام می‌گیرد٬ نکته‌ی بسیار خوب در مورد Circlet این است که این توییک برای اعمال تغییرات نیازی به وجود Winterboard ندارد و توییکی مستقل است. حتی برای اعمال تغییرات نیازی به ری‌اسپرینگ نیز نخواهید داشت و هر تغییری به صورت آنی قابل اعمال است. Circlet توییک مدرنی است که کاربری ساده‌ای دارد و نتیجه‌ی حاصل از زیباست.

پس از نصب Circlet نیاز است که به Settings دستگاهتان بروید و تنظیمات آن را بیابید. در قسمت تنظیمات با سه قسمت کلی مربوط به سیگنال سیم‌کارت٬ سیگنال وای‌فای و میزان باطری باقی‌مانده مواجه خواهید شد. فعال‌کردن هر گزینه نشانگر پیش‌فرض سیستم عامل را با نمای دایروی جدیدی جایگزین می‌کند. به طور کلی سه نوع جلوه‌ی مختلف برای این بخش‌ها وجود دارد که برای افزایش تنوع در انتخاب‌ها٬ امکان معکوس‌کردن نحوه‌ی عمل آن‌ها نیز وجود دارد.

Circlet-Settings-1024x904

در کنار جلوه‌ی کلی٬ رنگ و سایز نشانگرها نیز قابل تنظیم است. سه سایز و چندین رنگ مختلف جهت اعمال مجزا بر روی قسمت روشن و تیره‌ی نشانگر خواهید یافت.

Circlet-Colors

در قسمت تنظیمات Circlet توضیحات واضحی در مورد این که هر گزینه چه کاری انجام خواهد داد وجود دارد. این گزینه‌ها همگی با هدف‌های مشخصی تعبیه شده‌اند و مانند اکثر توییک‌های جدیدی که عرضه می‌شوند٬ ارائه‌ی امکانات شخصی‌سازی متعدد به هر قیمتی هدف نبوده است.

اگر به دنبال ساده‌تر کردن نمای استتوس‌بار خود هستید٬ Circlet می‌تواند این کار را با جلوه‌های زیبای خود انجام دهد. این توییک به قیمت ۰.۹۹ سنت از سورس بیگ‌باس قابل خریداری است. نسخه‌ی کرک‌شده Circlet را نیز می‌توانید به رایگان از سورس اختصاصی اپل اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo دانلود و نصب کنید. توجه کنید که این توییک با آیپد سازگار نیست.