توییک AlarmNotifier: افزودن مدت زمان باقی تا فعال‌شدن آلارم به اپلیکیشن ساعت

اگر از کسانی هستید که به میزان ساعت خوابشان حساسند، توییک AlarmNotifier می‌تواند کمک حال شما بر روی آیفون باشد. لازم نیست که هنگام تنظیم آلارم مدام در ذهن جمع و تفریق کرده و ساعت خواب را حساب کنید. AlarmNotifier به شما نشان می‌دهد که تا ساعتی که برای بیداری آلارم تنظیم کرده‌اید چند ساعت می‌توانید بخوابید. این اطلاعات علاوه بر این که در زیر لیبل آلارم‌ها ثبت داده می‌شود، به هنگام تنظیم آلارم نیز با یک پیغام هشدار بر روی صفحه نشان داده می‌شود.

زمانی که یک آلارم می‌سازید یا یکی از آلارم‌های از پیش تنظیم‌شده را فعال می‌کنید، پیغامی تحت این عنوان که چند ساعت و دقیقه و ثانیه تا زده‌شدن آلارم باقی مانده است نشان داده می‌شود.

 

 

این مدت زمان باقی‌مانده در زیر عنوان آلارم نیز نمایش داده می‌شود. بنابراین اگر صفحات پیغام برایتان آزاردهنده است می‌توانید آن‌ها را از ستینگز غیرفعال کنید. ( دو گزینه‌ی Alert on Alarm Creation و Alert on Alarm Toggle را غیرفعال کنید.)

 

 

البته یک راه حل بهتر برای برخورد با این پیغام‌ها فعال‌گذاشتنشان و تنظیم‌کردن یک تایم کوتاه برای کنسل‌شدن خودکارشان است. برای این کار به تنظیمات توییک رفته و گزینه‌ی Auto Dismiss Popup را فعال کنید و یک مدت زمان کوتاه چند ثانیه‌ای را برای این کار انتخاب کنید.

 

توییک AlarmNotifier بدون مشکل خاصی کار می‌کند و هیچ جای دیگری از اپلیکیشن آلارم را تغییر نمی‌دهد. اگر می‌خواهید امکانات این توییک را در دستگاهی جیلبریک‌نشده داشته باشید می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مثل Rise استفاده کنید. ولی اگر جیلبریک هستید می‌توانید این قابلیت را به سادگی به اپلیکیشن آلارم اضافه کنید.

 

این توییک را می‌توانید به رایگان از سورس بیگ‌باس دریافت کنید.