توییک فوق‌العاده‌ی Apex 2 منتشر شد

همانطور که از مدت‌ها پیش خبر عرضه‌ی آن را داده بودیم و چندی پیش نیز تاریخ دقیق عرضه را به اطلاعتان رساندیم، سرانجام دقایقی پیش توییک عالی Apex 2 با پشتیبانی کامل از آی‌اواس ۷ منتشر شد. این توییک یک راه‌حل هوشمندانه و جایگزین به جای روش سنتی فولدربندی اپلیکیشن‌هاست.
همانند نسخه‌ی سابق خود، Apex 2 این امکان را می‌دهد که حداکثر تا ۴ آیکون را در زیر یک آیکون مخفی کنید. این آیکون‌ها را می‌توان از طریق سوایپ به بالا، سوایپ به پایین، و یا دابل تپ بر روی آیکون اصلی آشکار ساخت.


پس از نصب، توییک بلافاصله قابل استفاده است. برای گنجاندن آیکون در زیر آیکون‌های دیگر نیاز است که بر روی آیکون اصلی عمل سوایپ به بالا یا پایین را انجام دهید. پس از این کار علامت‌های + را در چهار جهت آیکون اصلی خواهید دید که با تپ‌کردن بر روی هر یک از آن‌ها، اپلیکیشن دلخواهتان قابل انتخاب است. این کار به تعداد علامت‌های + که ۴ عدد برای هر اپلیکیشن است قابل انجام است.


برای داشتن تصوری بهتر از طرز کار توییک، می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید:

اگر چه در این نسخه قابلیت‌های آنچنانی در قیاس با نسخه‌ی نخست مشاهده نمی‌شود، ولی با این حال این مسئله که راه برای آپدیت توییک بر روی آی‌اواس ۷ گشوده شده است موجب خوشحالیست. ایده‌ی جالب توییک، پیاده‌سازی کاربردی آن و جلوه‌های انیمیشنی زیبای آن ترکیبی می‌سازند که بدون هیچ شک و شبهه‌ای تجربه‌ی آن به همه توصیه می‌شود.

 

 Apex 2 را می‌توانید به قیمت ۲.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. در صورتی که دسترسی مستقیم به این کار ندارید، اپل اپس لایسنس این توییک فوق العاده را برای شما عزیزان در فروشگاه اپل شاپ قرار داده است . برای خرید از لینک http://www.cydia.apple-shop.ir قسمت توییک های سیدیا اقدام بفرمایید و به صورت آنی لایسنس و آموزش نصب را دریافت کنید .