توییک جدید Photo Organizer 7: افزودن امکانات قدرتمند مدیریت تصاویر به گالری

همگی با محدودیت‌های سیستم‌عامل آی‌اواس در زمینه‌ی کار کردن با گالری و تصاویر آن آشنا هستیم. ولی این محدودیت‌ها تا زمانی دست و پای شما را می‌توانند بگیرند که دستگاهتان جیلبریک نشده باشد. اگر دستگاهتان جیلبریک شده است٬ توییک Photo Organizer 7 می‌تواند قدرتی که در زمینه‌ی مدیریت تصاویر در گالری نیاز دارید را به شما بدهد.

 

پس از نصب توییک آیکون جدیدی در هوم‌اسکرین مشاهده نخواهید کرد. تمامی اتفاقات در داخل اپلیکیشن Photos رخ می‌دهد. Photo Organizer 7 امکاناتی متعدد در سطوح مختلف را در اختیار شما می‌گذارد. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به جابه‌جایی مکان تصاویر در گالری٬ انتقال کامل تصاویر از آلبوم Camera Roll به دیگر آلبوم‌ها٬ مرتب‌کردن تصاویر هر آلبوم بر اساس اسم٬ تاریخ یا حجم٬ جابه‌جایی ترتیب آلبوم‌ها و تغییر نام آلبوم Camera Roll اشاره کرد.

 


ویژگی جالب توجه دیگر این توییک قابلیت ایمپورت ساده‌ی تصاویر دلخواه به گالری است. به این صورت که ابتدا با استفاده از iFile یا iFunBox پوشه‌ای در شاخه‌ی 
var/mobile/Media/DCIM ساخته و تصاویر را به داخل آن کپی می‌کنید. پس از این کار به داخل اپلیکیشن Photos رفته و با تکان‌دادن دستگاهتان تصاویر پوشه‌ی مذکور در داخل آلبومی هم‌نام با همان پوشه ایمپورت می‌شوند. هیچ محدودیتی در تعداد آلبومی که می‌خواهید با این روش ایمپورت کنید وجود ندارد.
 

این توییک را می‌توانید به قیمت ۱.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. همچنین می‌توانید نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را از سورس cydia.myrepospace.com/sahmmad دانلود و نصب کنید. دقت کنید که این توییک تنها با آی‌اواس ۷ سازگار است. برای نسخه‌های پایین‌تر می‌توانید از توییک Photo Organizer Pro استفاده کنید.