توییک جدید auki؛ ارسال پاسخ سریع به مسیج‌ها

auki نام توییک جدیدی است که امکانات برجسته‌ای نظیر ارسال سریع مسیج و ارسال سریع پاسخ مسیج را برای آی‌اواس ۷ به ارمغان می‌آورد. این توییک با طراحی عالی و امکاناتی که ارائه می‌دهد می‌تواند توییک برتر بعدی در زمینه‌ی پیام‌رسانی باشد. auki که ساعاتی پیش در مراسم JalbreakCon 2014 معرفی شد هم اکنون در سورس بیگ‌باس برای خرید قرار گرفته است.

این توییک توسط Surenix و Benno طراحی و توسعه داده شده است. قابلیت‌های ارسال پاسخ سریع و پیام سریع توییک با اپلیکیشن پیش‌فرض مسیج آی‌اواس ادغام می‌شوند. بهترین نکته در مورد این قابلیت‌ها این است که اثری از آن‌ها تا زمانی که به آن‌ها نیاز داشته باشید نخواهید دید. هیچ آیکونی برای تپ‌کردن و یا گزینه‌ای اضافی در لاک‌اسکرین یا هوم‌اسکرین وجود نخواهد داشت. تنها یک اکشن Activator برای آن تعریف کنید و یا از جسشر کشیدن به پایین در هر صفحه‌ی نوتیفیکشن‌سنتر استفاده کنید.

20140414-081952.jpg

دو قابلیت برتر دیگر auki تحت عنوان stealth mode و silent mode شناخته می‌شود که این دو نیز با اپلیکیشن مسیج ادغام می‌شوند. Silent mode یک گزینه‌ی جدید به منوی سوایپ بر روی کانورسیشن اضافه می‌کند که با تپ‌کردن بر روی آن می‌توانید آن گفت‌وگو را سایلنت کنید، در حالی که سایر گفت‌وگو بی‌تغییر می‌مانند. به وسیله‌ی Slealth mode نیز قادر خواهید بود که امکان فهمیدن این که در حال تایپ هستید را از فرد مقابل بگیرید و همچنین امکان read receipts را به راحتی فعال یا غیرفعال کنید.

20140414-081958.jpg

همانطور که اشاره شد auki هم‌اکنون با قیمت ۳.۹۹ دلار بر روی سورس بیگ‌باس برای خرید قرار دارد. نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این توییک نیز به محض انتشار در سورس اختصاصی اپل اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo قرار خواهد گرفت.

همچنین نسخه‌ی اورجینال این توییک نیز در  فروشگاه سیدیای اپل اپس نیز قابل می باشد : 

Cydia.apple-shop.ir