توییک جالب Slices امکان ساخت یوزرهای مختلف برای اپلیکیشن‌ها را به شما خواهد داد

توییک هیجان‌انگیزی در راه است که یک راه‌حل عالی برای تمام کسانی‌اند که یوزرهای مختلفی در سرویس‌هایی نظیر اینستاگرام دارند و یا از بازی‌ها و برخی اپلیکیشن‌ها به طور مشترک استفاده می‌کنند. نام این توییک Slices است که به شما امکان می‌دهد کاربران مختلفی برای اپلیکیشن‌های یک دستگاه تعریف کنید. به طوری که هر یک از آن‌ها اطلاعات مختلف و تنظیمات بخصوص خود را داشته باشند.

سازنده‌ی این توییک Steve Hetelekides پیش‌نمایشی از این توییک را در یوتیوب منتشر کرده است که می‌توانید در زیر آن را تماشا کنید. این که پس از دیدن ویدیو برای عرضه‌ی سریع این توییک هیجان داشته باشید طبیعی است. این طور که به نظر می‌رسد این Slices یکی از خلاقانه‌ترین و کاربردی‌ترین توییک‌هایی است که تاکنون دیده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو و تماشای طرز کار جالب آن را از دست ندهید:

 

 

همانطور که در ویدیو ملاحظه می‌کنید کار این توییک تنها برای استفاده از چندین کاربر بر روی اینستاگرام و سرویس‌های مشابه نیست. طیف اپلیکیشن‌هایی که پشتیبانی می‌شوند وسیع است و شما می‌توانید به انجام بازی با چند کاربر مختلف که هر یک اطلاعات خود را دارند بپردازید. بخش تنطیمات Slices به Settings دستگاه اضافه می‌شود و از این طریق خواهید توانست توییک را فعال یا غیرفعال کرده و همچنین کاربران ساخته شده برای اپلیکیشن‌ها را حذف و مدیریت کنید.

20140424-110417.jpg

کاربران قادر خواهند بود که اسلایس‌های متعددی بسازند، برای هر یک از آن‌ها اسم دلخواه را بگذارند و به طور سریعی بین کاربران مختلف آن اپلیکیشن سوئیچ کنند. نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که اگر اپلیکیشنی قابلیت نوتیفیکشن فرستادن دارد، تنها نوتیفیکشن‌های کاربری که اکانت مربوط به او را فعال کرده‌اید را دریافت خواهید کرد. شاید زود باشد که الان که حتی نسخه‌ی نخست توییک نیز منتشر نشده است از کمبودهای آن بگوییم، ولی اضافه‌شدن قابلیت گذاشتن رمز عبور بر روی اکانت‌ها توییک را حتی بیشتر از آن چه هست کاربردی‌تر می‌کند.

فعلاً تاریخی برای عرضه‌ی توییک اعلام نشده است، ولی می‌توانید با پیگیری مطالب آینده از اولین کسانی باشید که توییک را از سورس اپل‌اپس نصب و استفاده می‌کنند. اطلاعات بیشتر در مورد Slices را به اطلاعتان خواهیم رساند.