توییک بسیار کاربردی Snapper: شیوه‌ی نو برای تعامل با اسکرین‌شات

برای مثال موقعیتی را در نظر بگیرید که بر روی آی‌دیوایس خود آدرس لینکی را در تصویری مشاهده می‌کنید و قصد دارید آن را با سافاری باز کنید. چه می‌کنید؟ اگر متوسل به حافظه‌تان شوید٬ آدرس را سعی می‌کنید حفظ کرده و سپس به سرعت سافاری را باز کرده و شروع به تای‍پ می‌کنید. یا اگر حافظه‌تان چندان کمک حالتان نیست٬ قسمتی از آدرس را به خاطر سپرده و تایپ می‌کنید و دوباره به تصویر مراجعه کرده و دوباره ادامه‌ی آن را نوشته و به همین منوال ادامه می‌دهید. در چنین موقعیت‌هایی بسیار پیش می‌آید که آرزو کنیم کاش آن بخش از تصویر را می‌شد همواره در جلوی چشم داشت و دیگر نیازی به مراجعه به صفحه‌ی قبل و ادامه‌ی این چرخه‌ی اذیت‌کننده‌ی رفت و برگشت نبود. توییک Snapper این مشکل را به بهترین شکل حل می‌کند.

 

پس از نصب٬ از تنظیمات توییک باید یک اکشن Activator برای فعال‌شدنش تعریف شود. برای مثال سه بار فشاردادن دکمه‌ی هوم.

 

 

 

پس از تعریف این اکشن٬ هر بار که سه بار دکمه‌‌ی هوم را فشار دهید توییک فعال می‌شود. ولی طرز کار آن چگونه است؟

 

توییک را در هر موقعیتی که فعال کنید صفحه‌ی پیش رویتان تیره‌تر می‌شود. در این حالت می‌توانید قسمتی از صفحه را که می‌خواهید نگه دارید انتخاب کنید. با انتخاب کادر دلخواهتان٬ آن کادر از صفحه جدا شده و در صفحه‌ی نمایش باقی خواهد ماند.

 

 

میتوانید این کادر را جابه‌جا یا کوچکتر و بزرگتر بکنید.

 

 

 

پس از اتمام کار با نگه‌داشتن انگشتتان بر روی کادر٬ لیستی از کارهای قابل‌انجام بر روی کادر نمایش داده می‌شود. می‌توانید آن را ببندید٬ در گالری ذخیره کنید و یا در حافظه‌ی کلیپ‌بردتان کپی کنید.

 

 

این به قیمت ۹۹ سنت از سورس بیگ‌باس قابل خریداری است. نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را نیز می‌توانید از سورس cydia.myrepospace.com/sahmmad دریافت و نصب کنید.