تولید مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی از اواخر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد

سرویس Digitimes به تازگی در گزارشی مدعی شده است که مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی اپل در چهارماه‌ی سوم سال میلادی ۲۰۱۴ وارد خط تولید انبوه خواهد شد. گفته می‌شود مسئولیت اسمبل‌کردن این محصول جدید که رده‌ای نو مابین اندازه‌ی ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی است بر عهده‌ی شرکت Quanta Computer خواهد بود. منابع این سرویس از تغییرات احتمالی در خط تولید مک‌بوک ایرهای ۱۱ و ۱۳ اینچ موجود فعلی خبری نداده‌اند.

اگر چه منابع Digitimes موفق شده‌اند که به برخی از ویژگی‌های فنی این محصول دست پیدا کرده و از آن‌ها مطلع شوند، اما گفته می‌شود در کل مک‌بوک ایر جدید تا حد زیادی مشابه نسخه‌های موجود فعلی خواهد بود.

نخستین حرف و حدیث‌ها از این محصول از سوی یک تحلیل‌گر به نام Ming Kuo در اکتبر سال ۲۰۱۳ منتشر شد. Kuo گفته بود که مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی به نازکی مک‌بوک ایرهای فعلی و دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی خواهد بود. در یکی از فروم‌های چینی نیز پیش از این یکی از کاربرانی که اطلاعات فاش‌شونده توسط او تاکنون از اعتبار بالایی برخوردار بودند نوشته بود که مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی از طراحی جدیدی برای بخش ترک‌پد برخوردار خواهد بود و در آن فن خنک‌کننده تعبیه نخواهد شد.