تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید شرکت بنتلی؛ فیملبرداری‌شده توسط آیفون ۵s

شرکت تولیدکننده‌ی اتوموبیل‌های لوکس بنتلی به تازگی مستند کوتاهی برای معرفی اتوموبیل جدید ۳۰۰ هزار دلاری Mulsanne تولید کرده است. نکته‌ی جالب در مورد ویدیو این است که این فیلم سیاه و سفید به کلی توسط یک آیفون ۵اس فیلمبرداری شده و ادیت آن نیز تنها توسط یک آیپد ایر مجهز به کیبورد انجام شده است.

20140516-143600.jpg

20140516-143607.jpg

این ویدیو که Intelligent Details نام گرفته و در شهر نیویورک فیلمبرداری شده است، جنبه‌های مختلف طراحی این اتوموبیل را به رخ می‌کشد و پس از اتمام معرفی محصول، تصاویری از کل پروسه‌ی کار نیز نمایش داده می‌شود. تیم فیلمبرداری از لنزهای مختلفی برای به دست آوردن تصاویر خام استفاده کرده‌اند و پس از حصول نتایج، آن‌ها را توسط اپلیکیشن iMovie بر روی تبلت شرکت اپل ادیت کرده‌اند. در توضیح ویدیو نهایی که در وبسایت یوتیوب منتشر شده است به شباهت‌های موجود در توجه اپل به جزئیات و شهامت شرکت بنتلی در طراحی اشاره شده است.

این فیلم حاصل گردهمایی تجمل، عملکرد و تکنولوژی موجود در خودروی Bentley Muscle را به رخ می‌کشد و روشی را نشان می‌دهد که در آن جزئیات هوشمندانه توسط یک پلتفرم سرگرمی فیلمبرداری، سر هم و ادیت‌شده است.

حاصل کار ویدیوئی به مدت ۴ دقیقه و ۲۵ ثانیه شده است و در آن افرادی نظیر Luc Donckerwolke مدیر طراحی پروژه و SangYup Lee مدیر طراحی خارجی پروژه به چشم می‌خورند. این ویدیوی جالب را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

[jwplayer mediaid=”105827″]

دریافت ویدیو به طور مستقیم – 30 مگابایت

پیش از این نیز آیفون ۵s در مراسم فشن شو بهاره / پائیزه‌ی سال ۲۰۱۴ Burberry که در شهر لندن برگزار شد ستاره‌ی مجلس بود و از آن در کاربردی مشابهی برای فیلمبرداری صحنه‌های حضور مدل‌ها، چهره‌ها، جزئیات محصولات و پشت صحنه استفاده شده بود. تفاوت این دو حرکت را می‌توان در این دانست که بنتلی در اقدام خود به طور واضحی با شرکت اپل همکاری کرده است.