تماشا کنید : رم ۲ گیگ آیفون ۶اس سرعت وعملکر بهتری به سافاری می دهد

وقتی صحبت از آیفون ۶اس می شود افزایش رم آن به ۲ گیگابایت به یادمان می آید  این خبر هم قبل از عرضه خود آیفون ۶اس توسط نرم افزار Xcode تایید شده بود .  و حتی مشخصات آیفون ۶s در نتایج Geekbench لو رفت: ۲ گیگابایت رم و پردازنده سه هسته‌ای هم اعلام کرده بودیم .

خوب هم اکنون که آیفون ۶اس حتی به بازار ایران هم وارد شده همه میدانیم که رم این آیفون قدرتمند به ۲ گیگابایت رسیده و  ۱ گیگابایت بیشتر از مدل قبلی خود یعنی آیفون ۶ می باشد . پس بدانید این افزایش رم ۱۰۰٪‌ تاثیر خیلی بیشتری در سرعت برنامه ها و نگه داشتن برنامه ها در حافظه ۲ گیگابایتی دارد و در کل شما علمکرد خیلی بهتری در آیفون ۶اس  نسب به آیفون  ۶ دارید .

در ویدیو زیر که توسط وب سایت iDownloadBlog ضبط شده میتوانید عملکرد و سرعت بهتر آیفون ۶اس را با ۱ گیگ رم بیشتر نسبت به آیفون ۶ ملاحظه کنید :‌

تماشا کنید : رم ۲ گیگ آیفون ۶اس سرعت وعملکر بهتری به سافاری می دهد


نکته مهم : با توجه به ویدیو بالا و ۱ گیگ رم بیشتر آیفون ۶اس پس iPhone 6s می تواند وب سایت های بیشتری را در حافظه خودش ذخیره کند بدون آنکه موقع باز کردن تب وب سایت ها در سافاری نیاز به بارگذاری مجدد (Reload) داشته باشد و عملکرد خیلی بهتری نسبت به iPhone 6 دارد .  این نکته مثبت فقط در نرم افزار Safari محدود نشده و به خاطر رم ۲ گیگ در تمام نرم افزار ها شما عملکرد خیلی بهتری از ذخیره روی حافظه رم خواهید داشت .

نظر شما در مورد این سرعت خوب و استفاده خیلی راحت تر از ای او اس با این رم قدرتمند چیه ؟‌