تماشا کنید: تریلر بسیار زیبا و خلاقانه‌ی بازی Leo’s Fortune

اگر تجربه‌ی انجام بازی Leo’s Fortune را داشته باشید بدون چون و چرا این بازی به لیست بازی‌های محبوبتان بر روی پلتفرم آی‌اواس راه پیدا کرده است. این بازی که نخست در ماه آوریل به اپ استور پا گذاشت و در اپل اپس نیز به طور مفصل به بررسی و معرفی آن پرداخته شد، سوای تمامی افتخارات و امتیازاتی که به طور تمام و کمال از آن خود کرده است، چندی پیش جایزه‌ی طراحی اپل را نیز که همه ساله پس از مراسم WWDC اعطا می‌شود را نیز به دست آورید. جایزه‌ای که واقعاً درخور چنین ساخته‌ای است.

در این بازی کاربر کنترل کاراکتر پشمالو و سبیلویی به نام Leopold را به عهده دارد و به اون در یافتن طلاهای گم‌شده‌اش یاری می‌رساند. مسلماً هر محصولی برای معرفی نیاز به تریلری در خور دارد و این مسیر را سازندگان بازی در اقدام اخیرشان بدون نقص طی کرده‌اند. شکی نیست که شما هم پس از تماشای آن در زیر با ما هم عقیده شوید:

این بازی زیبا در سبک پلتفرمر که با هر دو دستگاه آیفون و آپید سازگار است را می‌توانید به قیمت 4.99 دلار از اپ استور خریداری کنید و مطمئن باشید که ارزش هر سنتی که برایش خرج می‌کنید را خواهد داشت. در صورتی که می‌خواهید در مورد بازی بیشتر بدانید، می‌توانید این پست معرفی را مطالعه کنید. اگر توانایی خرید بازی را ندارید نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را می‌توانید به کمک این پست دانلود و نصب کنید.