تعمیر و تعویض دستگاه؛ گزارش کاربران از مشکلات دوربین آیفون 7 پلاس

دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس سرانجام زوم اپتیکال واقعی را به یک گوشی هوشمند باریک آورد. ثبت تصاویر پرتره با پس زمینه تار و سایر قابلیت‌های این دوربین یک نقطه مثبت بارز برای این دستگاه محسوب می‌شود. می‌توان دوربین آیفون 7 پلاس را یک نقطه عطف در عکاسی تلفن هوشمند دانست، دستگاهی که پرتره‌هایی در سطح DSLRـها ثبت می‌کند.

اما طبق گزارشات دوربین این دستگاه مشکلاتی را دارد. برخی از کابران گفته‌اند که زمانی که برنامه دوربین آیفون 7 پلاس را باز می‌کنند تنها یک صفحه سفید را مشاهده می‌نمایند و یا تمامی تصاویر آن‌ها سبز و بنفش است. گاهی اوقات برنامه به اشتباه پیغامی را مبنی بر حرارت بالا می‌دهد و دستگاه را خاموش می‌کند، در شرایطی که آیفون گرم به نظر نمی‌رسد. طبق گمانه زنی‌ها مشکل یک کابل کوچک انعطاف پذیر درون دستگاه است که داده‌ها را منتقل می‌کند و باعث اشتباه اعلام شدن گرمای دستگاه می‌گردد.

اپل این دستگاه‌ها را تعمیر و جایگزین می‌کند. کاربرانی که خارج از ایران حضور دارند می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین اپل استور محل زندگی خود مشکل خود را برطرف کنند. کاربران داخل کشور نیز کار خاصی نمی‌توانند انجام دهند 😐 . پیشنهاد می‌گردد اگر قصد خرید آیفون 7 پلاس را دارید تا روشن شدن دلیل اصلی این ماجرا دست نگه دارید.