تصویر از پنل جلویی آیفون 7

انتظار می‌رود که اپل از سری جدید آیفون خود در سپتامبر رونمایی کند و این یعنی تنها چند هفته تا پایان شایعات و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با آیفون 7 باقی مانده است. اما هر چه که به رونمایی آیفون 7 نزدیک می‌شویم حجم شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این رابطه افزایش می‌یابد و هر روز تصویر، فیلم و یا اطلاعاتی منتسب به آیفون 7 منتشر می‌شود.

امروز یک تصویر جدید منتشر شده که ادعا می‌شود متعلق به آیفو‌ن 7 است و از پنل جلویی این دستگاه می‌باشد. محل تعبیه شده برای سنسور و اسپیکر با تصاویر و طرح‌های گذشته مطابق نیست. با این در حال بلاگ ژاپنی Mac Otakara گفته شده که بلندگوی گوشی آیفون 7 بزرگتر می‌شود و دو سنسور مجاورتی در این دستگاه قرار داده شده که دقیقا این عکس همان را توصیف می‌کند.

طبق تمام اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده، آیفو‌ن 7 بدون پورت 3.5 م.م عرضه می‌شود و یک اسپیکر دوم جای آن را خواهد گرفت. همچنین خطوط آنتن به لبه‌های بالایی و پایین پنل پشتی انتقال می‌یابند و لنز دوربین عقب نسبت به نسل گذشته بزرگتر می‌شود.

در رابطه با آیفون 7 پلاس نیز گفته می‌شود که با یک دوربین دوگانه عرضه می‌گردد. همچنین اشاره‌هایی به اسمارت کانکتور برای این دستگاه شده که گفته می‌شود به دلیل مناسب نبودن این رابط برای یک تلفن، اپل از آن صرف نظر کرده است.

منبع: TechTastic