تصاویر از لوازم جانبی آیفون 7 ؛ آیفون 6sS در راه است!

در رویداد Computers Unlimited Exposed در لندن اتفاق جالبی رخ داده است. Cygnett که لوازم جانبی موبایل تولید می‌کند، چندین طرح قاب و محافظ صفحه نمایش در این مراسم ارائه و ادعا کرده که آن‌ها برای آیفون 7 هستند. گفته شده که آن‌ها واقعی بوده و بر اساس مشخصات طراحی آیفون 7 ساخته شده‌اند که البته تایید و یا تکذیب کردن آن‌ها تا زمان معرفی آیفون 7 امکان پذیر نیست.

نکته‌ی جالب توجه این است که Cygnett از آیفون 6s برای به نمایش گذاشتن این لوازم جانبی استفاده کرده است. این مسئله می‌تواند تایید کننده گزارش‌ها باشد که گفته شده آیفو‌ن 7 تغییرات عمده‌ای را نخواهد داشت. اگر یک قاب آیفون 7 بر روی آیفون 6s قابل استفاده باشد، پس اندازه‌ی این دو دستگاه دقیقا مطابق یکدیگر می‌باشد.

محافظ صفحه نمایش که ادعا می‌شود برای آیفو‌ن 7 است، دو سوراخ برای سنسورها دارد. در آیفون 6s یک سنسور در همین محل دارد و این می‌تواند نکته‌ای جدید در آیفون 7 باشد. البته این سوراخ اضافی می‌تواند یک نقص در تولید پرچسب محافظ صفحه باشد ولی احتمال آن بسیار کم است.

می‌توانید تمامی عکس‌ها را در ادامه مشاهده نمایید. هر چه به شهریور ماه نزدیک‌تر شویم اطلاعات بیشتری از آیفون 7 منتشر می‌شود که می‌توانیم پیش بینی دقیق‌تری از دستگاه داشته باشیم. البته لازم به ذکر است که در یک آیفون 6s که در پشتیبانی اپل تصویر آن گذاشته شده، دو سنسور در بالای دستگاه قرار دارد!

phpb9eiok phpby2zmo phprf9zko phpsfgqqc phpsvu8qo phpuzqloe phpxm8wpe phpykvfzj

تصویر از آیفون 6s که دو سنسور دارد:

image

منابع: Pocket Lint , Apple forums