تصاویر از جعبه آیفون 7 ؛ ظرفیت 256 گیگابایت به همراه AirPods

چند روز پیش تصویری منتشر شد که ادعا گردید از برچسب پشت جعبه آیفون 7 پلاس می‌باشد. طبق آن برچسب آیفون 7 پلاس با EarPodsـهای که برای پورت لایتینگ طراحی شده، عرضه می‌گردد. همچنین یک مبدل پورت لایتینگ به پورت 3.5 م.م در جعبه قرار دارد. این مبدل برای افرادی است که می‌خواهند از این قطعه جانبی روی دستگاه‌های دیگر استفاده نمایند.

امروز یک سری تصاویر جدید منتشر شده که گفته می‌شود از جعبه آیفون 7 است. اگر این جعبه واقعی باشد، پس ظرفیت 256 گیگابایت برای آیفون 7 عرضه می‌شود. همچنین طبق تصاویر AirPods بی‌سیم (نه EarPods که در بالا اشاره شد) با این آیفون عرضه می‌شود.

در ماه ژانویه یک شایعه در رابطه با کار اپل بر روی هدفون‌های بی‌سیم منتشر گردید که گفته می‌شد در کنار آیفون 7 عرضه می‌شوند. این شایعه در رابطه با AirPods در ماه جولای تکرار شد.

البته نکاتی در این تصویر است که باید به آن‌ها اشاره داشت. در پشت جمعه برچسب چسبانده شده است، اپل از زمان عرضه آیفون 6 این کار را متوقف کرده و به طور مستقیم متن را روی جعبه چاپ می‌کند. همچنین متن در وسط صفحه مرتب شده است، در حالی که اپل معمولا متن‌های پشت جعبه را به صورت چپ چین مرتب می‌کند. علاوه بر این‌ها اپل نام دستگاه را با حروف بزرگ همانگونه که در تصاویر دیده می‌شود در پشت جعبه درج نمی‌کند.

Images-allegedly-show-the-retail-box-of-the-iPhone-7-in-Russian Images-allegedly-show-the-retail-box-of-the-iPhone-7-in-Russian2

منبع: AppleInsider