تصاویر لو رفته از قاب آیپد ایر 3 (آیپد پرو مینی)

مطالب جالبی در مورد آیپد 9.7 اینچی بعدی اپل گفته می‌شود، دستگاهی که انتظار می‌رود در کنار آیفون SE در کنفرانس فروردین ماه معرفی گردد. در حالی که گمانه زنی‌های اولیه نام آیپد ایر 3 را برای این دستگاه مشخص کردند، اما شایعات جدید این دستگاه را یک مدل از آیپد پرو می‌دانند و نام آن را آیپد پرو مینی و یا چیزی شبیه به آن پیش بینی می‌کنند؛ که البته از نظر من نام گذاری آیپد پرو مینی دور از ذهن است.

دلیل آن می‌تواند برخی از شایعات منتشر شده برای آیپد 9.7 اینچی بعدی باشند که به داشتن چهار بلندگو برای صدای استریو کامل و کانکتور هوشمند (که برای اتصال کیبورد هوشمند از آن استفاده می‌شود) اشاره نموده‌اند. در واقع با این مشخصات می‌توان آن را نسل کوچکتر آیپد پرو تشبیه کرد تا آیپد ایر، اما نمی‌تواند دلیل قاطعی باشد که اپل یک زیرشاخه دیگر به محصولات خود اضافه نماید.

تصاویر جدیدی منتشر گردیده که ادعا شده از قاب آیپد بعدی اپل است، که البته امکان ساختگی بودن آن‌ها نیز وجود دارد. در این تصاویر به وضوح شایعات در مورد چهار اسپیکر و کانکتور هوشمند تایید شده‌اند. این خبر خوبی است برای کاربرانی که طرفدار آیپد ایر 2 هستند و نیاز به قابلیت‌های بیشتری همچون کانکتور هوشمند و صدای اسریو دارند.

برخی از شایعات رم 4 گیگابایتی را برای آیپد ایر 3 و یا آیپد پرو مینی اعلام کرده‌اند که احتمال زیادی ندارد ولی برای نتیجه گیری قطعی باید تا 2 فرودین ماه منتظر بمانیم.

2Alleged-iPad-Air-3-case 3Alleged-iPad-Air-3-case 4Alleged-iPad-Air-3-case