تصاویر صفحه نمایش iPhone 5S فاش شد!

تصاویر جدیدی از چیدمان یک صفحه نمایش فاش شده به iPhone 5S فاش شده است که با تصاویر فاش شده در رابطه با مادربودر iPhone 5S هم خوانی دارد .نمای مادربورد iPhone 5S نشان دهنده تغییراتی در طرح بندی این بورد در مقایسه با مادربودر iPhone 5 است و تغییرات کمی را نسبت به بورد قبلی داشته است .

چندین موسسه تعمیرات از جمله iHeart Repair ، امروز عکس هایی را که از یک تهیه کننده صفحه نمایش گرفته اند با MacRumors به اشتراک گذاشته اند که نشان گر چیدمان صفحه نمایش iPhone 5S می باشد. هرچند که این عکس ها با وضوح کم به سرعت هیچ تغییر مهمی را در تکنولوژی به کار رفته در پشت صفحه نمایش نشان نمی دهد اما یک نکته مهم و مثبت را می توان با نگاه به این عکس ها فهمید : عکس هایی که از مادربورد اپل منتشر شده واقعی هستند .

iphone_5s_display_assembly

صفحه نمایش های iPhone 5 و iPhone5S هردو دارای یک جفت سیم کانکتور در قسمت بالا هستند که شامل خود صفحه نمایش و دیجیتایزر برای ثبت ورودی تاچ است که در چیدمان صفحه نمایش iPhone 5 هردو کابل اتصال به صورت افقی قرار دارند و با کانکتور های افقی مادربورد در ارتباط هستند .

iphone_5s_5_logic_boards_front_top

در iPhone 5S ، یک کانکنور به صورت افقی و کانکتور دیگر به صورت عمودی قرار گرفته است که در ارتباط با مادربوردی هستند که شما در تصویر بالا سمت چپ می بینید که کانکتور عمودی در کنار لبه ی داخلی در بالا ی بورد قرار دارد و کانکتور افقی در امتداد لبه ی بالایی قرار دارد .

به نظر می رسد که ظاهر بیرونی iPhone 5S بسیار شبیه iPhone 5 باشد اما اپل معمولا تغییرات اصلی و مهم را در داخل دستگاه هایش ایجاد می کند حتی هنگامی که برای محصولات جدید از همان کیس های قدیمی استفاده می کند . به نظر می رسد که iPhone 5S که شایعه شده در سپتامبر امسال معرفی خواهد شد در نظر اول خیلی با iPhone 5 از لحاظ ظاهری تفاوت نخواهد داشت . هرچند که هنوز اخباری راجع به خیلی از قطعات داخلی نسل جدید آیفون منتشر نشده است اما عکس های مادربورد جدید هیچ تراشه یا جزء جدیدی به همراه ندارد .