تصاویر از مادربورد آیفون 7

تصاویر جدیدی منتشر شده که ادعا می‌گردد از مادربورد آیفون بعدی اپل، یعنی آیفون 7 می‌باشد. انتظار می‌رود این گوشی با تراشه A10 و به همراه کمک پردازنده M10 روانه‌‌ی بازار شود. همچنین گمانه زنی‌ها خبر از رم 2 گیگابایتی LPDDR4 در این دستگاه می‌دهند. البته A10 در این تصویر مشخص نشده، در مدل‌های قبلی درست در کنار اسلات سیمکارت دیده می‌شد. شایعه شده که TSMC تولید کننده انحصاری A10 خواهد بود که اپل در سری جدید آیفون خود از آن استفاده می‌کند. در سال گذشته TSMC و سامسونگ هر دو تراشه A9 را تولید می‌کردند.

شایعه‌های قبلی که چند بار تکرار شده به استفاده از تراشه مودم 7360 LTE اینتل در 50 درصد از آیفون‌های جدید اشاره داشته‌اند و 50 درصد باقیمانده نیز بر عهده کوالکام، تامین کننده فعلی اپل است. اینتل امیدوار است که در نهایت بتواند به یک قرارداد برای تولید تراشه آیفون دست یابد.

انتظار می‌رود که اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را در ماه آینده معرفی کند.شایعات در مورد یک مدل سوم نیز منتشر شده‌اند. با این وجود اوان بلاس که سابقه مثبتی در ارائه اطلاعات دارد گفته که تنها دو مدل آیفون در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

می‌توانید تصاویر مادربورد را در ادامه مشاهده نمایید.

Front-of-iPhone-7s-motherboardتصویر جلوی مادربورد

Back-of-iPhone-7s-motherboardتصویر پشت مادربورد

منبع: Weibo