تصاویر آیفون SE و دوربین 12 مگاپیکسلی

طبق آخرین شایعات آیفون 4 اینچی اپل، آیفون SE نام خواهد داشت که پس از اولین نسل آیفون، تنها دستگاه بدون شما خواهد بود. شایعات متعددی در رابطه با این آیفون 4 اینچی منتشر گردیده است، با وجود اینکه سایز صفحه نمایش به سمت نسل‌های قبلی برمیگردد اما در اندازه‌ی نسل آیفون 6s قدرتمند خواهد بود.

به تازگی از سوی وب سایت فرانسوی NWE تصاویری منتشر گردیده که ادعا می‌کند از قسمت جلویی این دستگاه است. این وب سایت می‌گوید که تصاویر از منابع قابل اعتماد که در گذشته نیز اطلاعات درستی را داده، به دست او رسیده است. با مقایسه لبه‌های این دستگاه با آیفون 6s می‌توان آن را شبیه به آخرین نسل آیفون دانست، از سوی دیگر حذف لمس 3 بعدی تایید گردیده است.

با وجود اینکه این دستگاه از لمس 3 بعدی پشتیبانی نمی‌کند، اما انتظار می‌رود که اپل قابلیت Live Photos را در این دستگاه قرار دهد. مینگ-چی کو تحلیلگر اپلی، باور دارد که در این دستگاه یک دوربین 12 مگاپیکسلی حضور دارد، در صورتی که سایرین انتظار دوربین 8 مگاپیکسلی را دارند.

کو اضافه می‌کند که آیفون SE دارای قیمت 400 تا 500 دلار خواهد بود و در دو نسخه 16 و 64 گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. آیفون SE دارای یک باتری 1642 میلی آمپری، بلوتوث 4.2 و وای-فای 802.11ac خواهد بود. انتظار می‌رود که این آیفون در تاریخ 15 یا 22 مارس در یک رویداد معرفی گردد.

2First-pictures-of-iPhone-SE-leak

3First-pictures-of-iPhone-SE-leak

4Alleged-iPhone-SE-is-compared-to-the-Apple-iPhone-6s