تصاویری جدید از قالب تولید آیفون 6

اگر از طرفداران اپل و دنیای اخبار آی تی بوده باشید ، تقریبا به این روند عادت کردید ! اینکه از حدود چند ماه مانده به کنفرانس های اپل و معرفی محصولات جدید ، هرروز ده ها تصویر و خبر از محصولات جدید منتشر میشود و اطلاعات محصول جدید را لو میدهد . در سال اخیر نیز ، بسیاری از تصاویر و اطلاعات محرمانه درباره ی آیفون 5s منتشر شد و تقریبا بسیاری از ما در جریان کنفرانس ، فقط دانسته های خودمان را مرور میکردیم !

حالا هم با نزدیک شدن به زمان معرفی محصولات جدید توسط اپل ، باز هم یک محصول است که هر روز برای ما شناخته تر میشود و آن هم چیزی نیست جز آیفون 6 . اگر همه چیز طبق روال همه ساله پیش برود ، مهمترین محصول اپل در امسال (و حتی سال گذشته ) ، آیفون 6 خواهد بود . این آیفون که تقریبا بزرگتر شدن اندازه ی صفحه ی نمایش آن قطعی شده است ، احتمالا دارای آی او اس 8 و تغییرات عمده در دوربین و جنس شیشه ی صفحه ی نمایش خواهد بود ( استفاده از یاقوت کبود )

البته تمام تغییرات فنی و ظاهری مهم هستند ، اما یک چیز است که تقریبا برای همه ی ما دغدغه است و آنهم تغییر سایز صفحه ی نمایش است . همانطور که میدانید احتمالا قرار است آیفون 6 در دو سایز 4.7 و 5.5 عرضه شود که البته سایز 4.7 آن قطعی شده است . این مسئله همانقدر که برای عده ای هیجان انگیز است و یک تحول محسوب میشود ، همانقدر هم میتواند باعث جدایی و ناراحتی تعداد زیادی از طرفداران قدیمی اپل شود .

به تازگی تصاویری از یک زیرمجموعه ی کارخانه ی Foxconn منتشر شده است که گفته میشود طراحی شماتیک و قالب تزریقی آیفون 6 میباشد . اگر این عکس ها واقعی باشند ، تولید آیفون 4.7 اینچی مطمئنا انجام خواهد شد . تغییرات مهم دیگری در این قالب ها مشاهده نمیشود بجز اینکه احتمالا ضخامت آیفون 6 تغییری نمیکند و مانند آیفون 5s خواهد بود .

174898

174901

174895

174893

174904

 

نظر شما در این باره چیست ؟ آیا اپل سنت شکنی میکند و دو آیفون با سایز های متفاوت عرضه خواهد کرد ؟

آیا تولید صفحه ی بزرگتر ، یکی دیگر از اشتباهات اپل خواهد بود ؟