تبلیغ جدید ZenFone Max ایسوس، به چالش کشیدن آیفون 6s پلاس

در آگوست سال 2015 کمپانی ایسوس برای اولین بار از ZenFone Max رونمایی کرد که در برخی از مناطق عرضه گردید. این تلفن یک دستگاه مقرون به صرفه (حدود 200 دلار) محسوب می‌شود که یک باتری با ظرفیت بالا دارد. در حال حاضر این تلفن هوشمند به طور رسمی در ایالات متحده آمریکا عرضه نشده است، اما ظاهراً به زودی این اتفاق رخ می‌دهد. تا زمان عرضه ایسوس قصد دارد که دست روی محبوب‌ترین برند در آمریکا بگذارید و با قدرت باتری ZenFone Max، آیفون 6s پلاس اپل را به چالش بکشد؛ به همین منظور ایسوس یک آگهی تبلیغاتی جدید را منتشر کرده است.

در این ویدیو آیفون 6s پلاس در کنار ZenFone Max قرار دارد و هر دو ویدیو پخش می‌کنند. گوشی اپل (که یک باتری 2750 میلی آمپری دارد) 5 ساعت و 31 دقیقه دوام می‌آورد اما گوشی هوشمند ایسوس (که یک باتری 5000 میلی آمپری دارد) به مدت 12 ساعت 45 دقیقه فیلم پخش می‌کند. چیزی که ایسوس به آن اشاره نمی‌کند تفاوت بسیار زیاد آیفون 6s پلاس و ZenFone Max است، یک گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچی 720p و تراشه اسنپدراگون 410، با یک گوشی 5.5 اینچی 1080p و ترشه A9 اپل قابل مقایسه نیستند و این فاکتورها در عمر باتری بسیار تاثیر گذار است.

البته ZenFone Max را می‌توان یک گوشی هوشمند میان رده با قیمت مناسب و طول عمر باتری بالا دانست که برای برخی انتخاب بسیار مناسبی است، اما مقایسه این دو با یکدیگر به هیچ وجه درست نیست. کمپانی ایسوس در گذشته نیز یک بار دیگر تلفن هوشمند خود را با آیفون 6s پلاس مقایسه کرده بود.

می‌توانید این ویدیو را در پایین مشاهده و یا دانلود نمایید.