تبلیغ‌های جدید iBooks با حضور خالق Game of Thrones [نسخه ePUB فارسی کتاب‌ها به زودی در اپل اپس]

کسانی که طرفداران سریال جذاب بازی تاج و تخت و یا همان Game of Thrones باشند با نام جرج ریموند ریچارد مارتین آشنایی دارند. نویسنده مجموعه فانتزی ترانه یخ و آتش که اغلب محبوبیت این نویسنده را به ارمغان آورده است. سریالی که با اقتباس از رمان وی با نام Game of Thrones در حال پخش است، طرفداران پرشماری را در دنیا و ایران دارد. علاقمندان بخش کتاب‌های سایت نیز منتظر مجموعه این رمان به زبان فارسی و فرمت ePUB باشند. پس از تکمیل سری هری پاتر، کار بر روی ترانه یخ و آتش آغاز می‌شود.

اپل سه فیلم ویدیو تبلیغاتی برای iBooks منتشر کرده است که در هر سه جرج ر.ر مارتین حضور دارد. علاوه بر Game of Thrones که به سبب پخش سریال اقتباسی در HBO شهرت بسیاری دارد، این نویسنده کتاب‌های دیگری با نام‌های A Clash of Kings ـ‌نزاع پادشاهان‌ـ، A Storm of Swords ـ‌طوفان شمشیرها‌ـ، A Feast of Crows ـ‌میهمانی کلاغ‌ها‌-و A Dance of Dragons ـ‌رقص اژدها‌ـ را نیز در فروشگاه کتاب اپل دارد.

این کتاب‌ها در فروشگاه اپل با محدوده قیمت 8.99 دلار تا 11.99 دلار به فروش می‌رسند. این نسخه‌های دیجیتالی کتاب‌ها شامل نقشه‌ها، واژه نامه، شجره‌نامه و موارد دیگر است که به شما در درک بهتر داستان و انگیزه شخصیت‌ها کمک شایانی می‌کند. سه ویدیو تبلیغاتی اپل در ادامه قابل مشاهده و دانلود است. در این ویدیوها کتاب‌ها توسط مارتین معرفی می‌شوند و همچنین به برتری‌های نسخه iBooks اشاره می‌کند.