تبریک سال نو و مشکلات اخیر

 

 

 

 

 

13638829241

 

 

سلام و درود به تمامی کاربران محترم اپل اپس

جدا از تمامی مشکلات اخیری که شاهد بودید  صمیمانه از طرف تمامی همکاران و کسانی که به هر صورتی پشتیبانی سایت را می کنند به تک تک کاربران عزیز سال نو را  تبریک عرض می کنیم و امید واریم سالی متفاوت تر و مفید تر از گذشته داشته باشید .

اما در مورد دیر به دیر آپدیت شدن سایت و شاید رسیدگی کمتر به سایت واقعا حق با شماست و متاسفانه همان طور که اطلاع داشتید مشکلات مالی فشار بسیار بسیار زیاد روی فعالیت سایت داشت که کماکان در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم  ُ‌  و به دلیل درخواست های متعدد کاربران بر آن شدیم تا قسمت حمایت مالی از اپل اپس را نیز فعال سازیم .  شما سروران محترم نیز می توانید با حمایتی اندک سهمی بزرگ در پیشرفت و ارتقاء سایت خودتان داشته باشید .

برای حمایت مالی (Donate) کلیک کنید

 

 

مورد بعد هم که  باید جریان باشید  مدتی پیش طرح قالب سایت چند روزی تغییر کرد ولی با مشکلات زیادی که داشت صلاح نبود روی سایت قرار بگیرد اما خدارو شکر در حال برطرف سازی مشکلات قالب هستیم و تا مدتی بعد باظاهری جدید به علاوه امکانات بهتر در خدمت شما هستیم .

خیلی از دوستان از نویسندگان و فراخوان نویسندگی پرسیدند که باید گفت  به تمامی درخواست ها جواب داده شده و با منتخبین هم صحبت ها و هماهنگی های لازم صورت گرفته که انشا. از ۲-۳ روز آینده می توانیم در کنار هم مثل گذشته نه چندان دور لحظه به لحظه با جدید ترین آپدیت ها با تمامی  کاربران محترم باشیم .