به سبب عرضه iWatch،اپل قصد گسترش Siri به نرم افزار های ثانویه را دارد


iWatch concept (Siri, Todd Hamilton 001)

هرچه به کنفرانس اپل در سال آینده نزدیک می شویم،شایعه ها بیشتر و طرح های احتمالی متنوع تری ارایه می شود.اینبار براساس گزارش وبلاگ نویس وال استریت ژورنال،Jessica Lessin،اپل قصد دارد دستیار صوتی خود را برای هماهنگی با نرم افزار های غیر از نرم افزار های پیشفرض، گسترش دهد.

این حرکت قطعا نقش سیری را در زندگی روزمره پررنگ تر خواهد کرد که احتمالا به علت عرضه ی ساعت هوشمند اپل باشد.این ایده را نیز سایت مشهور TechCrunch باور دارد و با قاطعیت اعلام کرده که اپل در حال گسترش سیری است.

این گسترش به ما این امکان را خواهد داد تا به طور مثال به سیری دستور دهیم که فلان هتل در فلان شهر را برای ما رزرو کند،یا اینکه دستور دهیم که از نرم افزار WhatsApp پیامی را به شخص خاصی بفرستد.

هم چنین سایت 9to5Mac اعتقاد دارد اپل در حال آماده سازی API برای برنامه نویسان است تا بتوانند در نرم افزار ها خود دستور های مختلف سیری را بگنجانند.

اما احتمالا به علت اندازه کوچک iWatch و کمبود منابع انرژی برای یک ساعت،سیری به طور مستقل قابل استفاده در iWatch نخواهد بود و احتمالا با یک اتصال بلوتوث به یکی از iDevice های شما متصل خواهد شد.

شما چه فکر می کنید؟به نظر شما استفاده از سیری در یک ساعت مچی کاری کار جالبیست؟