به زودی منتظر Cut The Rope 2 باشید

Cut The Rope 2 (logo 001)

 

سری طناب را ببر یا همان Cut The Rope میشود گفت پرطرفدارتین بازی های مبتنی بر فیزیک و پازل می باشد که از همان اولین روز های باز شدن اپ استور قابل دانلود بوده.ماه گذشته هم این نرم افزار به عنوان App of The Week اپل برای اولین بار در طول تاریخ رایگان شد.

امروز شرکت روسیه ای ZeptoLab که بنیان گذار و سازنده بازی است خبر خوبی را اعلام کرده است:

نسخه دوم طناب را ببر امکانات جدید بسیار ویژه ای در اختیار شما قرار میدهد.شخصیت های جدید،مراحل جدید،محیط های جدید و … ولی با حفظ همان ویژگی های ارزشمند بازی که این عنوان را جزو برترین بازی های اپ استور ساخته است.

به گفته سازندگان بازی کل بازی های Cut The Rope تا ااسط سال 2013 حدود 415 میلیون بار دانلود شده است و هرماه حدود 60 میلیون کاربر فعال در حال بازی کردن هستند.بازیباز ها تا کنون حدود 60 میلیارد طناب را قطع کرده اند با 420000 طناب قطع شده در هر دقیقه!تا کنون 20 میلیارد آب نبات به شخصیت محبوب بازی Om Nom داده شده است.اخرین عنوان بازی هم که Cut The Rope :Time Travel نام داشت تا کنون شاهد 20 میلیون دانلود بوده.

هنوز تریلز خاصی یا عکس مشخصی از بازی منتشر نشده است و فقط یک تاریخ انتظار حدودی اعلام شده است که Holiday Season 2013 می باشد که درواقع اواخر ماه نوامبر می باشد.

اما برای تنوع کلیپ پایین را برای شما قرار دادیم.آن را از دست ندهید.