به زودی:عرضه ی بازی استراتژیک Anno از کمپانی Ubisoft

امروز خبری خوب برای دوستان اهل بازی های کامپیوتری اواسط دهه ی 70 و اوایل دهه ی 80 داریم و آن عرضه ی بازی Anno که یکی از محبوب ترین عنوان های بازی های استراتژیک برای کامپیوتر در آن سال هاست. این بازی با نام Anno: Build an Empire منتشر خواهد شد و به صورت اختصاصی برای آیپد عرضه خواهد شد.

توضیح برای عزیزانی که با این بازی آشنا نیستند این که گیم پلی این بازی همانند گیم پلی Sim City می باشد اما محبوبیت ان به خاطر وجود افکت های گرافیکی و جزئییات کامل در بازی است.

در همین رابطه در وبلاگ ubisoft نوشته شده است

بازی رایگان Anno به زودی برای آیپد عرضه خواهد شد.شرکت Blue Byte این بازی را از ابتدا کد نویسی کرده است و ساخته است تا لذت بازی کردن آن در آیپد برای شما حداکثر باشد. بازی را با چند رعیت و در یک جزیره شروع کنید و به آرامی جلو روید تا امپراطوری خود را به دست آورید.منابع و ساختمان های خود را مدیریت کنید و شهروندان امپراطوریتان را سالم و خوشحال نگه دارید.

اسکرین شاتی که از این بازی توسط Ubisoft منتشر شده است را مشاهده کنید

طبق گفته ی Ubisoft این بازی امکان MultiPlayer هم خواهد داشت و شما می توانید از این بازی با دوستانتان لذت ببرید. هنوز تاریخ دقیق عرضه ی آن مشخص نشده است اما اعلام شده است برای این بازی نیاز به iPad2 یا بالاتر و iOS6 و بالاتر خواهید داشت.