بهترین نرم افزار ها و بازی های این هفته ی اپ استور

این هفته با حال و هوای محرم برای مسلمانان جهان و البته جشنهای هالووین و نزدیک شدن به سال نو میلادی برای بسیاری از مردم جهان ، سپری شد . ما نیز لیست بهترین برنامه ها و بازی های این هفته را برای شما قرار دادیم تا آنها را در لیست دانلود خود قرار دهید . اگر شما نیز برنامه و یا بازی بهتری در این هفته سراغ دارید نام آنرا مطرح کنید تا دیگران نیز با آن آشنا شوند .

 

برنامه ی کاربردی Makr برای عاشقان طراحی و با سلیقه ها

 

12

 

این نرم افزار فوق العاده برای آیپد داران عرضه شده است و دارای تعداد بالایی template های آماده است که میتوانید از آنها برای ساخت انواع کارت های تجاری ، متنها و کارتهای تبریک استفاده کنید . هرکدام از template های این برنامه به طور کامل قابل ویرایش هستند و شما میتوانید آنها را حتی بصورت پی دی اف نیز ذخیره و یا پرنیت نمایید .

لینک دانلود رایگان از آیتیونز برای آیپد

 

 

برنامه ی Pitchfork Weekly برای طرفداران دنیای موسیقی و صدا

 

34

 

بوسیله ی این نرم افزار آنلاین ، شما میتوانید به جدیدترین اخبار دنیای موسیقی و پادکست ها دسترسی پیدا کنید ، عکسهای آنرا ببینید و بسیاری از آنها را گوش دهید . این نرم افزار به طور روزانه آپدیت میشه و جدیدترین و داغترین اخبار و مطالب ایندسته ، بر روی آن قرار میگیرد .

لینک دانلود رایگان از آیتیونز

 

 

وایت بورد قدرتمند برای دیوایس شما با برنامه Zamurai: Mobile Whiteboard

 

56

 

وقتی که در یک جلسه هستید و یا ایده هایی ناگهانی به ذهنتان میرسد ، بهترین چیز، داشتن یک بستر مناسب برای ثبت آنهاست . این نرم افزار فوق العاده یک وایت بورد قدرتمند را در اختیارتان میگذارد و با استفاده از ابزارهای مختلف ، میتوانید تمام نیازهایتان را در این زمینه برطرف کنید .

لینک دانلود رایگان از آیتیونز

 

 

بازی فوق العاده ی Ace Patrol: Pacific Skies برای علاقه مندان به جنگهای هوایی

 

78

 

این بازی فوق العاده که در هفته ی پیش برایتان قرار داده بودیم ، یکی از برترین بازی های این هفته ی آیتیونز بود . فضای این بازی ، فضای جنگ جهانی و بحث نفت و مبازات هوایی است . اگر علاقه مند به بازی هایی که در سبک جنگهای هوایی ارائه میشوند هستید ، تجربه ی این بازی را از دست ندهید .

دانلود با لینک مستقیم از اپل اپس

لینک دانلود از آیتیونز با قیمت 4.99 دلار

 

 

کتاب تعاملی Sorcery! 2 برای علاقه مندان به بازی های تخته ای

 

910

 

این بازی زیبا نیز پیش از این در سایت بزرگ اپل اپس قرار گرفته بود . جادو ، جنگ و تفکر ! همه ی اساس این بازی بر مبنای این سه کلمه ساخته شده است و واقعا نیتواند تجربه ی متفاوتی از بازی های سبک تخته ای و کتاب های تعاملی در اختیار شما قرار دهد .

دانلود با لینک مستقیم از اپل اپس

لینک دانلود از آیتیونز با قیمت 4.99 دلار

 

 

بازی زیبای Alpha Zen برای طرفداران بازی های فکری و پازلهای سخت

 

1112

 

این بازی مطمئنا فکر شما رو تقویت خواهد کرد ! در این بازی زیبا شما باید 120 پازل مختلف رو با درجات سختی متفاوت حل کنید و با ثبت رکوردهاتون ببینید چند نفر توی دنیا از شما باهوشترند !

لینک دانلود رایگان از آیتیونز

 

 

برنامه ی کاربردی Voodo 2 – Easy Todo برای افراد منظم

 

1314

 

این برنامه در زمینه ی درست کردن لیستهای مختلف ، یادآور ها و .. کاربرد دارد و این دسته از نیاز های شما را برطرف خواهد کرد . از ویژگی های منحصر بفرد این برنامه ، امکانات هماهنگی قوی با حسابهای کاربری شما از جمله گوگل و یاهو است ؛ همچنین نقشه ها و جستجوگر های مختلف هم از دیگر امکانات آن هستند .

لینک دانلود از آیتیونز با قیمت 2.99 دلار

 

این برنامه ها در این هفته به مرور در سایت خودتون ، یعنی سایت بزرگ اپل اپس قرار خواهد گرفت تا شما عزیزان بتونید با لینک مستقیم و بطور رایگان دانلود کنید و بر روی آی دیوایستون نصب کنید و لذت ببرید !