بهترین مرورگر های آیفون، آیپاد و آیپد – سری اول

اکثر کاربران دوست دارند به راحتی با دیوایس های خود وب گردی کنند ولی به دلیل مشکلات و محدودیت هایی که مرورگر های iOS دارند ترجیح میدهند که بیشتر کارهایشان را با کامپیوترشان انجام دهند.در این مطلب قصد داریم سری اول بهترین مرورگر های موجود برای آیفون و آیپد را معرفی کنیم که در ۲ سری خدمت شما اپل اپسی های عزیز قرار میگیرد. حالا  با ۴ مرور گر پیشنهادی آیفون و آیپد آشنا شوید

بهترین مرورگر های آیفون، آیپاد و آیپد

Google Chrome

Google Chrome
Google Chrome

همانطور که می دانید مرورگر Chrome به عنوان یکی از بهترین مرورگر های دنیا شناخته شده است و خبر عرضه شدن آن برای iOS یکی از بهترین خبر ها برای طرفداران اپل است

در ادامه به چند ویژگی برتر این مرورگر اشاره می کنیم:

***ویژگی های Google Chrome***

آیکون بسیار زیبا:

همان طور که قبلا مشاهده کردید آیکون Google Chrome بسیار زیبا طراحی شده است که گوگل همین ایکون را با تغییراتی به اپ آن اضافه کرده است

همگام سازی با همه ی دستگاه ها مربوط به ایمیل:

وقتی وارد نرم افزار می شوید بعد از تایید کردن شرایط وارد به صفحه ای می شوید که از شما ایمیل گوگل خود را می خواهد.اگر وارد شوید هر وقت در مرورگر نیاز به ایمیل گوگل شما باشد به سرعت وارد می شود و دیگر لازم نیست صبر کنید

محیط بسیار زیبا ی درونی نرم افزار:

وقتی برای اولین بار وارد نرم افزار می شوید صفحه ای باز می شود که آموزش  بسیار سریعی از امکانات Google Chrome به شما می دهد که بسیار شبیه نسخه ویندوز آن می باشد.

محیط درونی بسیار زیبا و هنرمندانه طراحی شده و بسیار زیباتر از Safari می باشد

سرعت بسیار بالای بارگذاری صفحات:

گوگل کروم از یک موتور جاوا اسکریپت بسیار قوی استفاده می کند که سرعت بارگذاری صفحات را بسیار بالا می برد.وقتی شما وارد صفحه ای میشوید از این به بعد زمان لازم برای بارگذاری آن صفحه حدود ۳-۴ ثانیه می شود که بسیار عالی است

قابلیت مشاهده چند صفحه (Tab) در کنار یکدیگر:

این قابلیت نیز بسیار کامل طراحی شده و گرافیک زیبایی دارد و می توانید چند صفجه را هم زمان ببینید

قابلیت اضافه به محبوب ها(Bookmark) بسیار زیبا

این سیستم نیز مانند نسخه ویندوز آن طراحی شده است و با سرعت زیادی می توانید به صفحه های مورد علاقه ی خود مراجعه کنید.

این برنامه را میتوانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

Dolphin Browser

Dolphin Browser
Dolphin Browser

Dolphin Browser را میتوان جزو بهترین مرورگر های آی او اس دانست محیط کاربری این مرورگر بسیار زیبا میباشد و میانبر هایی که در داخل برنامه به کار رفته است وب گردی شما را سریع تر میکند.میلیون ها نفر از این مرورگر استفاده میکنند شما هم به انها بپیوندید.

***ویژگی های Dolphin Browser***

اشتراک گذاری راحت:

شما به راحتی میتوانید از Dolphin Browser صفحات خود را در توییتر، فیسبوک و یا با ایمیل به اشتراک بگذارید، یا محتوای آن را ذخیره کنید.

همگام سازی:

با این برنامه میتوانید تاریخچه، بوکمارک،پسورد و… را به موبایل دیگر یا به کامپیوتر خود انتقال دهید.

کشیدن اشکال مختلف:

یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که شما میتوانید با کشیدن اشکال مختلف به سایتی که شما قبلا ذخیره کرده اید برود و فقط کافی است یک شکل را بکشید و ان را برای یک سایت قرار دهید تا از این به بعد اسم سایت را تایپ نکینید و فقط شکل را بکشید تا وارد شوید.

این برنامه شامل ویژگی های دیگری هم میشود و میتوانید یک تجربه خود از وبگردی داشته باشید.

Opera Coast

Opera Coast
Opera Coast

نسخه‌ی آیفون مرورگر Coast مجهز به امکانات قدرتمندی است که تجربه‌ی وبگردی را بسیار لذت‌بخش‌تر از آنچه در سایر اپلیکیشن‌های مرورگر موجود در اپ استور دیده‌اید می‌کند. برای مثال همان سوایپ به پایینی که در هوم‌اسکرین آی‌اواس برای فراخوانی سرچ اسپاتلایت انجام می‌دهید را کافی است بر روی صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن انجام دهید تا کادر جست‌وجوی گوگل ادغام‌شده با مرورگر فراخوانده شود.

همانند مرورگر سافاری، Coast این امکان را می‌دهد که از طریق سوایپ به چپ و راست بر روی یک صفحه‌ی وب مابین صفحات قبلی و بعدی با افکت‌هایی که تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌بخشند جابجا شوید.

دکمه‌ای در وسط و پایین صفحه وجود دارد که تپ‌کردن بر روی آن شما را سریعاً به صفحه‌ی favorites که عناوین آن به صورت کاشی‌هایی با قابلیت تغییر مکان مرتب شده‌اند هدایت می‌کند. صفحاتی که سابق بر این آن‌ها را گشته‌اید در پایین این صفحه نمایش داده می‌شوند. کاشی‌های هوم‌اسکرین همواره بین دستگاه‌های مختلفتان از طریق آی‌کلاود و به طور خودکار و بدون نیاز به انجام تنظیماتی سینک خواهند بود.

در گوشه‌ی پایین و راست صفحه دکمه‌ی مدیریت تب قرار دارد. با تپ‌کردن بر روی این گزینه لیست تب‌ها نمایش داده می‌شوند و با یک سوایپ به بالا می‌توانید هر یک از آن‌ها را ببندید. علامت فلشی در گوشه‌ی سمت راست و بالای هر تب قرار دارد که با تپ کردن بر روی آن می‌توانید لیست کارهایی که می‌توانید روی تب انجام دهید؛ نظیر چاپ، اشتراک در فیسبوک و توییتر، ایمیل یا افزودن به هوم‌اسکرین نمایش داده شود.

در قسمت‌های مختلف اپلیکیشن و در حین کارکردن با آن افکت پارالکس و انیمیشن‌های زیبایی را تجربه خواهید کرد. برای مثال کافی است بر روی یک صفحه‌ی وب به سمت پایین سوایپ کنید تا صفحه‌ی پیش رویتان ریفرش شود. و یا بر روی اجزای مختلف صفحه تپ کرده و انگشت خود را نگه دارید تا متناسب با چیزی که انتخاب کرده‌اید گزینه‌های مختلفی نظیر کپی، اشتراک، ذخیره در گالری و یا قراردادن به عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی هوم‌اسکرین ظاهر شود.

iCab Mobile

iCab Mobile
iCab Mobile

برنامه icab Mobile یک مرورگر اینترنت است که برای سیستم عامل ios  عرضه شده است . این برنامه امکانات جالب و ویژه ای را برای شما مهیا می کند که در مرورگر های دیگر قابل مشاهده نیست .

ویژگی های ***iCab Mobile***

جستجو:
این برنامه با تمامی موتور های جستجو سازگار بوده و شما به راحتی این امکان را دارید که در صورتی که از موتور جستجوی خاصی استفاده می کنید ، سایت مورد نظر را به راحتی به لیست خود در برنامه اضافه کنید  .همچنین در آیپد در صورتی که بخواهید در یاهو یا گوگل مطلبی را جستجو کنید امکان پیشنهاد دادن مطالب مشابه از سوی این سایت ها فعال می باشد .

پر کردن فرم ها :

شما با استفاده از این برنامه می توانید فرم هایی که در اینترنت دارید را ذخیره کرده و هرگاه که بخواهید آن را داشته باشید .همچنین شما می توانید صفحاتی که ذخیره کرده اید را با استفاده از رمز ،محافظت کنید .

ف.ی.ل.ت.ر :

با کمک این برنامه شما می توانید تبلیغات یا قسمت هایی که از یک سایت را نمیخواهد مشاهده نکنید . و به راحتی تبلیغاتی که مزاحم شماست را حذف کنید .

بوکمارک :

با استفاده از این برنامه شما میتوانید هر صفحه ای که در اینترنت نشانه گذاری کرده اید را به دستگاه خود انتقال داده و از آنها استفاده کنید .

استفاده از حالت Full Screen :

در این حالت کل صفحه به نمایش سایت مورد نظر اختصاص داده می شود و هیچ فضایی هدر داده نمیشود .

دانلود :

این برنامه به شما امکان را می دهد که بیشتر فایل هایی که در اینترنت موجود است را دانلود کنید و آنها را به کامپیوتر خود انتقال دهید ..

حالت مهمان :

در صورتی که از این برنامه با رمز استفاده می کنید می توانید حالتی را فعال کنید که در این حالت شما می توانید امکان استفاده از اینترنت به صورت محدود را به افراد بدهید .

و ویژگی های بسیار دیگر چون :

  • امکان مرور در اینترنت در حالت خصوصی که در این حالت هیچگونه اطلاعاتی از جستجوی شما ذخیره نمیشود .
  • امکان آپلود فایل
  • دانلود های شما حتی در حالتی که شما در منو در حال استفاده از دستگاه خود هستید نیز انجام می شود
  • وجود تم های مختلف برای جذابیت بیشتر
  • امکان ذخیره فایل های pdf و تصاویر
  • امکان فرستادن دانلود های با حجم کم به وسیله ایمیل

و بسیاری امکانات جذاب دیگر که همه و همه این برنامه بسیار زیبا را از سایر مرورگر ها متمایز می کند.

 

امیدوارم از سری اول بهترین مرورگر های آیفون، آیپاد و آیپد لذت برده باشید منتظر سری دوم باشید…