بهترین بازی های آیپد (سری دوم)

هفته پیش سری اول بهترین بازی های آیپد را بر روی سایت منتشر کردیم امیدواریم که از سری پیش لذت برده باشید. در این سری هم می‌خواهیم چهار بازی فوق العاده دیگر را به شما معرفی کنیم.

زمانی که دیوایس خود را خریداری می‌کنید هیچ بازی ای بر روی آن نصب نمی‌باشد ولی در استور آن میلیون ها بازی موجود است که تعدادی از آن بازی ها جزو بهترین ها به شما می‌آید. در این مجموعه ها می‌خواهیم بهترین بازی های آیپد را به شما معرفی کنیم.

آیپد یک دیوایس بسیار قدرتمند می‌باشد که می‌تواند بازی های سنگین و گرافیکی را به راحتی اجرا کند. حال استودیو های مختلف شروع به ساخت بازی های گرافیکی کرده‌اند تا قدرت این دیوایس را نشان دهند. با ما همراه باشید تا برخی از این بازی ها را بشناسید! گرچه عنوان مطلب به بازی های آیپد اشاره کرده است ولی بیشتر بازی هایی که در این قسمت معرفی خواهیم کرد برای آیفون و آیپاد هم می‌باشد ولی تجربه کردن این بازی ها بر روی آیپد بسیار جذاب تر و هیجان انگیزتر است.

در مطلب قبلی (بهترین بازی های آیپد (سری اول)) بازی های Alto’s Adventure، BADLAND 2، Does not Commute و 80 Days را معرفی کردیم. بیشتر بازی های این مجموعه را میتوانید با لینک مستقیم برای دستگاه های خود دریافت کنید.

940249281-ipad-1

Halo: Spartan Strike – دفاع از زمین در مقابل بیگانگان

  • استودیو سازنده: Microsoft Corporation
  • حجم فایل: 730 مگابایت
  • قیمت: $5٫۹۹
  • امتیاز در آیتونز: 4 ستاره

Halo: Spartan Strike یک بازی فوق العاده از شرکت مایکروسافت می‌باشد که برای تمام سیستم عامل ها منتشر شده است و میلیون ها نفر طرفدار این بازی می‌باشند. شما در این بازی در نقش یک سرباز ابر قدرت قرار می‌گیرید و باید وارد 30 مرحله چالش بر انگیز بشوید تا دشمنان خود را با سلاح ها و وسایل نقلیه‌ای که در اختیار دارید در جنگل ها و شهر ها نابود کنید. پس بیایید یک سرباز شجاع باشید و در مقابل دشمنان پلید خود بایستید تا نتوانند زمین را برای خود کنند. این بازی نسخه دیگری به نام Halo: Spartan Assault دارد که شباهت بسیاری به این بازی دارد.

– شکست دادن دشمنان خود با وسایل جنگی ای که در اختیار دارید

– دارای دست آورد های گیم سنتر و رقابت کردن با دوستان خود

– تجربه یک داستان فوق العاده با گیم پلی متفاوت

– انواع سلاح ها، وسایل نقلیه و مهمات برای ساخت و تغییر سربازنتان

Halo: Spartan Strike به قیمت 5.99$ در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید ورژن آخر این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از اپل اپس دانلود کنید.

991153141-ipad-0

Fallout Shelter – مدیریت یک پناهگاه

  • استودیو سازنده: Bethesda Softworks LLC
  • حجم فایل: 232 مگابایت
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز در آیتونز: 4.5 ستاره

استودیو Bethesda یکی از برترین کمپانی های سازنده بازی در جهان می‌باشد که تا به حال بازی های خود را فقط برای کنسول های بازی منتشر می‌کرد ولی این کمپانی چندی پیش یک بازی به نام Fallout Shelter برای سیستم عامل آی او اس منتشر کرد! گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور می‌باشد.

“اولین بازی Bethesda برای آی او اس فوق العاده است، بهترین بازی هفته” – TouchArcade 

“احتمالا بهترین بازی E3 امسال ” – Gizmodo 

“Fallout Shelter فوق العاده با یادگیری ساده می‌باشد که بسیار اعتیاد آور می‌باشد” – GameZone

به علت فاجعه هسته‌ای زمین نا امن شده است و مردم به پناهگاه های پناه برده‌اند و زندگی خود را در این پناهگاه ها سپری می‌کنند. حال به شما کنترل یک پناهگاه هسته‌ی را داده‌اند و باید آن را توسعه دهید و افراد جدید را به پناهگاهتان بیاورید. در این بازی مشکلات زیادی برای شما پیش خواهد آمد و شما باید تمام آنها را جوری برطرف کنید که افراد داخل پناهگاه ناراحت نشوند! پیشنهاد ویژه می‌کنم که این بازی را حتما بر روی آیپد تجربه کنید.

Fallout Shelter به صورت رایگان در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید کرک این بازی را هم از اپل اپس دانلود کنید.

917463360-ipad-4

Geometry Wars 3: Dimensions Evolved – یکی از بهترین بازی های آی او اس

  • استودیو سازنده: Activision
  • حجم فایل: 96.6 مگابایت
  • قیمت: $9.99
  • امتیاز در آیتونز: 4.5 ستاره

Geometry Wars 3 از کمپانی بزرگ Activision منتشر شده است و همانطور که می‌دانید این استودیو تا به حال هیچ بازی بدی در اپ استور منتشر نکرده است. سبک این بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور می‌باشد شما در این بازی باید با یک جسم کوچک پرنده به میدان جنگ بروید و تمام دشمنان خود را نابود کنید. در این بازی آیتم های مختلفی در اختیار شما قرار دارد که از تک تک آنها باید استفاده کنید تا بتوانید مراحل را رد کنید. این بازی دارای مد های مختلفی می‌باشد و رد کردن مراحل آن کار هر کسی نمی‌باشد.

این بازی دارای بیش از 100 مرحله هیجان انگیز در مد های مختلف است که شما را ساعت ها محو بازی کردن می‌کند. پیشنهاد ویژه می‌کنم که این بازی را از دست ندهید. Geometry Wars 3 به قیمت $9.99 در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید به صورت رایگان آخرین ورژن آن را از اپل اپس دانلود کنید.

1061802598-ipad-2

Grand Theft Auto: Liberty City Stories – اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی

  • استودیو سازنده: Rockstar Games
  • حجم فایل: 1.34 گیگابایت
  • قیمت: $6.99
  • امتیاز در آیتونز: 4.0 ستاره

همه ما بازی GTA را می‌شناسیم و خیلی ها با این بازی بزرگ شده‌اند. به تازگی نسخه جدید این بازی با نام Grand Theft Auto: Liberty City Stories (اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی) از استودیو راک استار برای آی او اس منتشر شد.

خود را برای بازگشت به ساحل شرقی در Grand Theft Auto: Liberty City Stories آماده کنید، این ماجراجویی open-world (جهان باز) به تلفن همراه آمده است. نسخه iOS این بازی از لحاظ گرافیکی پیشرفت قابل توجه‌ای کرده است، بازی برای کنترلرهای لمسی طراحی شده و از صفحه نمایش‌های رتینا پشتیبانی می‌کند. پیشنهاد می‌کنم که این بازی محبوب را حتما بر روی دیوایس های خود تجربه کنید. Grand Theft Auto: Liberty City Stories با قیمت $6.99 در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید آخرین ورژن این بازی را به صورت رایگان از اپل اپس دانلود کنید.

برای اجرای این بازی دستگاه‌های مقابل پیشنهاد می‌گردد: آیفون 5، آیپاد تاچ 6، آیپد نسل 4، آیپد ایر 1، آیپد مینی 2، آیپد پرو و بالاتر

منتظر قسمت های بعدی این مجموعه باشید…