بهترین بازی های آیپد (سری اول)

همانطور که می‌دانید روزانه صدها بازی و برنامه برای سیستم عامل آی او اس در اپ استور منتشر می‌شود. حال خیلی از افراد دیوایس خود را به تازگی گرفته‌اند و به دنبال بهترین بازی ها در بین میلیون ها اپلیکیشن می‌گردند! مثل همیشه سایت اپل اپس بخش دیگری که شامل چند سری می‌باشد را راه اندازی کرده. ما در این قسمت می‌خواهیم بهترین بازی هایی که برای دیوایس آیپد منتشر شده است را به شما معرفی کنیم. بیشتر بازی هایی که در این سری معرفی خواهد شد جدید می‌باشد و پیشنهاد ویژه می‌کنم که هیچ کدام از آنها را از دست ندهید. گرچه عنوان مطلب به بازی های آیپد اشاره کرده است ولی بیشتر بازی هایی که در این قسمت معرفی خواهیم کرد برای آیفون و آیپاد هم می‌باشد ولی تجربه کردن این بازی ها بر روی آیپد بسیار جذاب تر و هیجان انگیزتر می‌باشد.

خیلی از افراد دستگاه خود را خریداری می‌کنند و بدون اینکه بازی یا برنامه‌ای بر روی آن نصب کنند و آیپد خود را به گوشه‌ای می‌اندازند ولی همانطور که می‌دانید صفحه بزرگ آیپد برای بازی کردن بسیار مناسب می‌باشد و بهتر است بهترین بازی های این دیوایس قدرتمند را بشناسیم و بر روی آن نصب کنیم. با پردازنده های قدرتمند آیپد های جدید استودیو های بازی دست به کار شده‌اند و بازی های بسیار غولی را با گرافیک های بسیار بالا برای آن منتشر کرده‌اند که می‌تواند با کنسول های بازی رقابت کند!

ما در هر سری از این مجموعه به شما چهار بازی فوق العاده را معرفی خواهیم کرد که بیشتر آنها را با لینک مستقیم از اپل اپس می‌توانید دریافت کنید.

80 DAYS

بازی دور دنیا در 80 روز – 80 Days

  • استودیو سازنده: inkle Ltd
  • حجم فایل: 163 مگابایت
  • قیمت: $4.99
  • امتیاز در آیتونز: 5 ستاره

داستان این بازی مربوط به فرد مشهوری به نام فاگ فیلاس می‌باشد که می‌خواسته در 80 روز تمام دنیا را مشاهده کند. حال شما باید از هر مسیر و با هر وسیله ای که در آن مکان بهتر می‌باشد کل دنیا را در 80 روز بگردید. این بازی دارای 150 شهر متفاوت با طراحی های زیبا می‌باشد که شما باید آنها را کشف کنید.

شما در این بازی فقط به فکر مسیر و وسیله های نقلیه خود نباید باشید! بلکه حواستان به پول، سلامتی و زمان خود هم باید باشد. شما در این بازی باید مواظب باشید تا ورشکسته و یا مریض نشوید زیرا این مشکلات سرعت شما را کم می‌کند و ممکن است در 80 روز نتوانید کل دنیا را بگردید.

اگر شما دوستدار بازی های ماجراجویی می‌باشد 80 Days بهترین در این سبک می‌باشد پس پیشنهاد می‌کنم که آن را از دست ندهید.

2

بازی Alto’s Adventure – یک ماجراجویی متفاوت

  • استودیو سازنده: Snowman
  • حجم فایل: 64.1 مگابایت
  • قیمت: $2.99
  • امتیاز در آیتونز: 5 ستاره

Alto’s Adventure یک بازی فوق العاده در سبکی بسیار اعتیاد آور می‌باشد که شما را ساعت ها سرگرم می‌کند. شاید در اول که بازی را بر روی آیپد خود نصب بکنید حس کنید که این بازی کمی شبیه به Ski Safari می‌باشد، ولی اینطور فکر نکنید کمی بازی را ادامه بدهید تفاوت های بسیاری مشاهده خواهید کرد! این بازی در یک دهکده کوچک برفی اتفاق می‌افتد و شما باید به آلتو و دوستانش کمک کنید تا توسط اسنوبورد هایشان به یک ماجراجویی هیجان انگیز سفر کنند. شما در راه خود به موانع بسیاری برخورد خواهید کرد و باید از حرکت های تکنیکی استفاده کنید تا بتوانید آنها را پشت سر بگذارید. در این بازی امتیاز برای شما مهمترین اولویت می‌باشد و شما باید تا جایی که می‌توانید از حرکت های نمایشی استفاده کنید تا امتیاز های بیشتری دریافت کنید و با دوستان خود رقابت کنید.

Alto’s Adventure را می‌توان بهترین بازی 2015 دانست! این بازی ده ها جایزه معتبر برنده شده است و امتیاز های بسیار خوبی از طرف منتقدان دریافت کرده است. پیشنهاد ویژه می‌کنم که این بازی را از دست ندهید.

3

بازی BADLAND 2 – یک بازی متفاوت و محبوب

  • استودیو سازنده: Frogmind Oy
  • حجم فایل: 125 مگابایت
  • قیمت: $4.99
  • امتیاز در آیتونز: 4.5 ستاره

قطعا بازی BADLAND یکی از بهترین بازی هایی می‌باشد که تا به حال برای سیستم عامل های موبایل منتشر شده است. حال پس از چندی نسخه دوم این بازی هم از طرف استودیو Frogmind Oy منتشر شد و باز هم میلیون ها نفر از آن استقبال کردند! در نسخه دوم این بازی شما بهبود های بسیاری در تمام قسمت های بازی مشاهده خواهید کرد در این نسخه مراحل بازی بسیار هیجان انگیزتر شده است و موانع جدیدی به آن اضافه شده است که شما را ساعت ها درگیر می‌کند.

شما در بازی BADLAND 2 وارد دنیایی تخیلی با موانع و پازل های مختلف می‌شوید و باید با وجود عناصری همچون مایعات، شعله افکن‌ها، سرما، ماگما، آب و نور سوزان زنده بمانید. شما در این بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید تا به موانع مختلف برخورد نکنید و با تمام دقت خود به جلو بروید.

پیشنهاد ویژه می‌کنم که بازی BADLAND 2 را به هیچ وجه از دست ندهید.

5

بازی Does not Commute – با گیم پلی ای متفاوت!

  • استودیو سازنده: Mediocre AB
  • حجم فایل: 64.1 مگابایت
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز در آیتونز: 4 ستاره

در آخر میخواهیم یک بازی فوق العاده رایگان با گیم پلی ای متفاوت را به شما معرفی کنیم. این بازی از یک استودیو بسیار محبوب منتشر شده است و جزو برترین بازی های رایگان میباشد. همچنین این بازی جایزه بهترین طراحی بازی 2015 را از اپل دریافت کرده است

بازی Does not Commute از گیم پلی ای فوق العاده برخوردار است. شما در این بازی باید با استراتژی های خوب چندین ماشین را کنترل کنید تا به مقصد خود برسند. شاید فکر کنید این کار راحتی می‌باشد ولی زمانی که ماشین ها زیاد شدند کار شما بسیار سخت می‌شود. برای مثال در این بازی به شما می‌گویند به صورت جداگانه چنیدن ماشین را به مقصد مورد نظر راهنمایی کنید حال شما باید از راه هایی ماشین را ببرید که با ماشین های دیگر تصادف نکند! پیشنهاد ویژه می‌کنم که این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.

امیدوارم از این بخش جدید لذت برده باشید منتظر سری های بعدی این مجموعه باشید.